Ekim Ayi Ve Instagram

Çarşamba, Kasım 07, 2012

Ekimde neler oldu derseniz Instagram'la ozeti burada. 


Ormana gittim, kestane topladim.


Yine oyalanmak icin tig isleriyle ugrastim.


Pencere onunu sus kabaklarla susledim.


Bisikletle gezerken guzel kanallarin fotografini cektim.


Renkli giyindim, soguga direndim.


Tursu kurdum.


Kocayla evde cumartesi eglenmelerine devam ettim.


Uzun pazar kahvaltilarina da.


Banyo sonrasi temiz pijamalariyla pek sirin olan oglumu sevdim.


Bu kitabi okudum, sevdim.


Yeni bir yastiga basladim. Eve guller aldim.


Yalanci patlican kebap pisirdim.


Belcika'ya gittim.


Yegen sevdim.


Cicek pazarini gezdim.


Yedim ictim, ordum, eglendim.


Oglumla alisveris, yemek, gezmek odakli Utrecht'te bir gun gecirdim.


Cekmecelerimi duzeltsem dedim, vazgectim.


Sicak sarap yaptim.


Ebayden 1 dolara yaka ignesi aldim.


Zara'daki bu bluzu begendim.


Eve yeni cicek aldim.


Kabakli domates corbasi yaptim ogluma.


Esimden gelen erken dogum gunu hediyelerimi begendim, kendim secsem olsam da.


Hasta da olsam gorev beklemez deyip yemek pisirdim. Maksat bebeyi saglikli beslemek.

Sonuc da boyleydi.

Herkese sevgiler.

You Might Also Like

4 yorum

  1. bende fotoları pek sevdim:) çiçekleri ayrı severim zaten ortamı daha da güzelleştirir. tekilayı da tek geçerim hani:)
    blogumada beklerim fikirlerinize ihtiyacım var:)

    YanıtlaSil
  2. Tam keyifle okunacak bir post olmuş. Çok hoşuma gitt her bir kare birbirinden güzel :) Sevgiler...
    http://ebrueliacik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. son fotoğraftaki fasulye haşlandı mı ? onu nasıl yapıyorsunuz :) etlerde harika gözüküyor o tabağın tarifini alabilirim :):)

    YanıtlaSil
  4. cemre tesekkurler, bakacagim bloguna. ben de ciceksiz yasayamam:)

    ebru cok tesekkurler, begenmene sevindim.

    ayse yok haslanmadi anlatayim hemen. bir onceki fotografta o yemegin malzemeleri var. etleri biraz zeytinyagi ve worcestershire sosuyla marine edip kizarttim normal tavada. yanindaki sebzeler ise; bir dis sarimsak, bir kasik zeytinyagi, bir kasik tereyagi, mantar ve fasulyeleri kisik ateste kapagi kapali olarak pisirdim, sonra da karabiber tuz ve kirmizi toz biber ekledim hepsi bu. cok pratik:)

    YanıtlaSil

Labels