Bitirdiklerim -12

Salı, Kasım 13, 2012


Yine banyoda bir bos kaplar yigini olusmustu, cope gitmeden blog icin poz verdiler.

Avon Kuru Sac Uclari Icin Serum: Tam adini yazmaya usendim, zaten bilmeyen yok bu serumu neredeyse, surda bahsetmistim. Turkiye'ye her gittigimde iki uc tane alip geliyorum. Bu bitti ama stok saglam yani.

John Frieda Isiya Karsi Koruyucu Serum: Bunu da surda yazmistim, cok cok cooook seviyorum. Kullandikca daha cok sevdim hatta. Isiya karsi koruyucu olsa da ben isiyla sekil vermeyeceksem bile surdum sacima. Benim dalgali, kuru ve elektriklenmeye cok musait saclarimi super yatistiriyor. Derhal yeniden alacagim.

Gliss Renk Koruyucu Sampuan ve Sac Kremi: Bu gunlerde Gliss sampuanlari deniyorum, birkac aydir sacimdaki beyazlar cok arttigi icin istemeyerek de olsa sacimi boyuyorum. Boyasi akmasin diye de bu urunleri kullandim. Guzel yumusatiyor ama sac rengini pek korudugunu dusunmuyorum. Elimde 3-5 sise daha Gliss sampaun var, indirimde toplamistim. Onlar da bitince yeniden alip almayacagima karar verecegim.

Dove Body Glow Vucut Losyonu: Yine bahsetmistim.  Benim favori vucut kremlerimden biri, harika bri isilti veriyor. Yaza dogru yeniden alirim sanirim.

Elidor Onarici Bakim Kremi: Guya sacimin ucundaki kurulugu duzeltip sekillendirmesi gerekiyordu fakat saclarimi on gundur yikamamisim gibi gosterip kafama yapistirmaktan baska bri sey yapmadi. Bu sartlar altinda nasil bitti bilmem.

Palmers Cocoa Butter: Anlatmistim kokusundan nasil nefret ettigimi. Yapisi ve nemlendirmesi guzeldi ama kokusu yuzunden kullanamadim. Yarisina geldigimde bozuldu ve atiyorum. Bundan sonra kakao kokulu kremlere sonsuza dek tovbe. Hic bana gore degiller.

Nivea After Sun: Yazin Gunes sonrasi kullanmistim, bitmedi ama seneye yeniden ihtiyacim olana dek bozulur. Attim gitti. gunesin verdigi kizarikligi, yanma hissini harika azaltiyordu, fiyatina gore harika bir urun.

Wellaflex Kopuk: Dalgali saclar icin guzel bir urun, agirlastirmadan guzelce sekil veriyordu. Bunu sanirim esimde kullanip sevdi epey.

The BodyShop E Vitaminli Nemlendirici: Daha gecenlerde yazmistim, cok seviyorum. Yeni bir kutu actim bile.

Herkese sevgiler.



You Might Also Like

2 yorum

  1. John Frieda Isiya Karsi Koruyucu Serumunun fiyatı ne kadar ve verde bulabilirm?

    YanıtlaSil
  2. Ben hollanda' dan aldım türkiye'de boynerde görmüştüm diye hatırlıyorum, fiyatından emin değilim ama 30 civarı olabilir.

    YanıtlaSil

Labels