The Body Shop Cilt Bakim Urunleri

Çarşamba, Ekim 24, 2012




Son bes alti aydir istikrarli bir sekilde ve severek TBS cilt bakim urunleri kullaniyorum. Hem nispeten uygun fiyatli, hem kolay ulasilir hem de benim cildime cok iyi geldi. Hemen hemen tamamindan memnunum. Onden belirteyim benim cildim yag dengesi normal, havaya gore normalden kuruya ya da normalden karmaya gidip gelebilen bir cilt. Bir de gozenek problemim var.  Tek tek urunlere kisaca bir goz atarsak;


Vitamin E Cream Cleanser: Makyaj temizleyici olarak bu krem temizleyici kullaniyorum. Pamuga biraz dokup yuz ve goz makyajimi siliyorum. Gayet guzel temizliyor, kalinti birakmiyor, tahris etmiyor, yagli yagli hissettirmiyor. Cok usengec bir gunumdeysem makyajimi bununla silip yatiyorum ama kirk yilda bir. Genelde ustunden bir de temizleme jeliyle geciyorum. O zaman daha piril piril bir cildim oluyor.


Vitamin E Gentle Facial Wash: Bu benim gunluk kullandigim temzileme jeli. Benim sevdigim gibi kremsi formda ve krema gibi bir kopugu var. Uzun uzun ovalamaya musait hemen akip gitmiyor. Cildi kurutmuyor, gergin bir his birakmiyor ve cok guzel arindiriyor.


Seaweed Deep Cleansing Facial Wash: Bazen cildimde hava degisimi yada pms yuzunden yaglanma yada minik sivilce problemi olabiliyor. O zamanlar biraz daha yagli ciltlere yonelik olan bu temizleyiciyi kullaniyorum. Benim pek sevdigim tarzda bir urun degil aslinda, cok fazla jelimsi ve hemen akip gidiyor, keskin bir kokusu var. Yagli ve karma ciltliler icin iyi ama ben sadece kirk yilda bir ihtiyacm olunca kullaniyorum.



Vitamin E Hydrating Toner: Evet E vitaminli seriden gidiyoruz, bu seri benim cildime iyi geliyor. Serinin tonigini de kullaniyorum, nemlendirme ozelligi var. Alkolsuz. Normalde tonikler ya arindirici olur ya nemlendirici, bu nemlendirici ozellikte olunca ben pek arindiracagini sanmamistim ama yanilmisim. Hem cok iyi nemlendiriyor hem cok iyi arindiriyor. Ben makyajimi krem temizleyiciyle silip ardindan jelle yikadiktan sonra bile bu tonikle sildigim pamukta hala kir izleri gorebiliyorum. Biliyorum iyykkk! 


Vitamin C Daily Moisturiser SPF 30: Yaz basindan beri bu gunduz kremini kullaniyorum bitti bitecek artik. Benim gunese feci bir hassasiyetim var, hemen yuzumde alerji cikiyor, kizarikliklar, kasintilar ne ararsaniz. O nedenle yazin hep en az SPF 25 kremler kullaniyorum. Bu nemlendiriciyi de hazir TBS kullaniyorken denemek istedim. Iyi ki de denemisim, ne gozeneklere doluyor, ne yagli hissettiriyor, ne yetersiz kaliyor....tam ayarinda. Gunesten de gayet iyi koruyor. Ozetle cok sevdim.


Vitamin E Moisture Lotion Spf 15: Bu kremi ilkbaharda da kullanmistim, havalar isininca bir onceki bahsettigime gectim. Simdi yaz bitince tekrar buna dondum. Gunes kaybolsa bile gunduzleri az da olsa gunes korumli bir urun kullanmak benim icimi rahatlatiyor. Bir onceki krem icin soylediklerim bunun icin de gecerli, hicbir kotu ozelligi yok harika bir krem.


Vitamin E Moisture Cream: Tbs'nin kult ve en cok satan urunlerinden biri bu kremmis. Esasinda bi bir gunduz kremi ama ben gece kullaniyorum cunku icinde Spf yok ve ayni serinin gece kreminin mini boyunu denedigimde cok agir buldum. Alnimda mini mini puturler olusturdu ama bu tamistedigim gibi. Hem hafif, hem iyi nemlendiriyor. Birinci kutu bitmek uzere ikinciyi aldim bile oyle memnunum.



Vitamin E Eye Cream: Bu goz kremi cok hafif, yasiniz gencse seversiniz ama 25 sonrasi icin biraz hafif kaliyor bence. Ben kullaniyorum ama bayilmadim, sikayetim de yok aslinda bir zararini gormedim ama bitirince biraz daha yogun nemlendiren bir goz kremi denemeyi dusunuyorum.


Vitamin E Cream Exfoliator: Coz fazla baz cok az granul. Ben peelinglerde tam tersini severim, cok granul az baz. Bununla yuzumu ovalayinca icindeki puturcukleri dogru duzgun hissetmiyorum bile, yalnizca kremsi dokusunu hissediyorum o yuzden hassas ciltliler cok sever. Hafif olmasina ragmen yuzu bir canlandiridigini soyleyebilirim. Fena bir urun degil ancak benim aradigim bu degildi.


Seaweed Pore-Cleansing Facial Exfoliator: Digeri tam istedigim gibi cikmayinca bir de bunu denedim. Yine az granul, cok baz. Bu seferki jelimsi bir baz icinde deniz kumu gibi tanelerden olusan ve kopuren bir peeling. Hayir ben kopuren peelinglerden hoslanmam. Yine fena degil, bir zararini gormedim ama kullandiktan sonra o bebek poposu puruzsuzlugunu hissetmiyorum. Gerci siz peeling konusunda bana pek bakayin, cok fazla peeling denedim ve bu konuda cok seciciyim. Benim icin cilt bakiminin en olmazsa olmazi peeling, gozenekli cildim sagolsun. Gecenlerde TBS'ye gittigimde C vitaminli seride bir peeling gordum, elimde denedim sanki aradigim oymus gibi geldi. Bunlar bitince onu da bir deneyecegim.

Herkese sevgiler.

You Might Also Like

6 yorum

  1. TBS'den benzer ürünler kullanmışız hep. Yorumlarım da seninkilerle aynı. Hatta peeling'ler konusunda abartıyor muyum diyordum. Ben de bol granüllü, peeling olduğu belli olan peelingleri seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ben de Nutriganics, seaweed ve aloe vera (sensitive skin) urunleri kullandim. Hepsinden cok memnun kaldim. sadece Seaweed urunleri pek bisi yapmadi cildim icin. Ama Aloe vera urunlerini cok sevdim ve hala kullanmaya devam ediyorum. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. Vitamin E Hydrating toniğini bir de seaweed serisinin temizleme sütünü kullanıyorum.Tonik gerçekten güzel ama temizleyicinin keşke köpük formunu alsaymışım dedim cildime pek iyi gelmedi ama genel olarak tbs'ın ürünlerini başarılı buluyorum bende:)

    YanıtlaSil
  4. marjo evet evet ben de tam olarak o tarz peelingleri seviyorum ama onun dışında memnunum urunlerden.

    black pearl alo vera serisini ben de merak ediyorum, deneyebilirim.

    kozmetik kedisi ben de köpüren temizleyicileri daha çok seviyorum, bence de gayet güzel ürünler.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, ben de sizin gibi bol granullu az bazı olan peelinglerden hoşlanıyorum. Bildiğiniz varsa bana tavsiye eder misiniz?

    YanıtlaSil
  6. Adsiz benim favorim Dermalogica- skin prep scrub, yamzistim eskiden bloga. Arama kutusundan aratirsan detayli yaziya ulasabilirsin.

    YanıtlaSil

Labels