Son Okudugum Kitaplar - 3

Çarşamba, Ekim 03, 2012


Son zamanlarda okuyup bitirdigim kitaplar bunlar. Su anda elimde de birkac kitap var bitince onlardan da bahsederim.

Elif Safak - Iskender: Eskiden Elif Safak okumayi cok severdim, ya o degisti ya ben bilemiyorum ama eski keyfimle okuyamiyorum artik. Iskender korkunc cirkin bir kapaga sahip -dikkat cekmenin iyisi kotusu olmaz- guzel bir hikaye, guzel bir roman. Gerci nasil baglanacagini belli bir yerden sonra  tahmin etmistim. Bir de nefret ettigim bir nokta oldu ki; (kitabi okumayanlar kapatin simdi gozunuzu) Iskender'in namus cinayeti islemesinin ardindan olayin aslinda onun tahmin ettigi gibi olmadigini, annesinin o adamla sevismeden arkadaslik ettigini ogreniyoruz. Aaaa vah vah cocuk bosuna cinayet isledi alt menti hissediliyor o bolumlerde. Sanki annesi babasindan ayrildiktan sonra baska bir adamla sevismeli bir iliski yasasa cocugun oldurmesi mesruymus gibi... Amaaan Elif Safak kafasi iste. Elif Safak'in diger kitaplariyla ilgili yazima burdan ulasabilirsiniz.

Charlaine Harris - Kotunun Olusu: Bu seriyi o kadar cok seviyorum ki anlatamam! Onlarca kitap cikca hepsini olurum. Bu sekizinci kitapti ve cok cok severek okudum iki gunde pit diye bitti. Bu seriden de blogda muhtelif zamanlarda bahsetmistim .

Philippa Gregory - Kizil Kralice: Tudor'lardan oncesinin kuzenler savasinin anlatildigi uclemenin son kitabi bu. Ingiltere tahtinin asil varisi olarak oglunu goren bir kadinin yillar yillar suren hirsi ve oglunu tahta cikarma cabasinin oykusu bu kitap. Kizil Kralice Mary'nin rakibi Elizabeth'in hikayesini de Beyaz Kralice'de okumustum. Ay valla ikisi de kendince hakli bilemiyorum:P Bu yazari cok seviyorum, ne yazsa cok surukleyici ve guzel yaziyor.

Sizin son zamanlarda okudugunuz kitaplar hangileri?

Sevgiler

You Might Also Like

3 yorum

  1. Kızıl Kraliçe'yi merak ettim.

    YanıtlaSil
  2. Merhba blogunuzu yeni keşfettim. Kitap tavsiyeleri ararken.. Bende şu sıralar şunları okuyorum.. http://defnenil.blogspot.com/2012/10/bana-kalan-zamanlarda.html


    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. undenied o yazarin tum kitaplarini seviyorum ben, tavsiye ederim.

    seyhan ben de seninkilere bakiyorum simdi

    YanıtlaSil

Labels