Eylul Ayi ve Instagram

Salı, Ekim 09, 2012

Oldum olasi eylul en sevdigim aydir. Cok sicaklarla aram olmadigi icin uzerime ince ceket giyip ciktigim, ufaktan yapraklarin kizardigi eylul ayi hep bir baskadir. Tabi bir de eskiden okula donus heyecani olurdu, ne guzeldi!

Bakalim nasil gecmis benim eylulum.


Yine her yere bisikletle gittim.


Yeni Keds pabuclarimi giydim.


Klasik mevsim gecisi nezlesi oldum ama neyse ki hemen gecti.


Canim cekti, topuklu giydim. Pantolonum da bahcemdeki kasimpatiyla pek iyi anlasti.


Genelde bu yuzukleri taktim.


Bir de bu gozlugu.


Ikea'ya gitmistik, tuttular bizi kapak yaptilar kataloga.


Waffle ve recel yedim...mmm.


Umud okuldayken kahvalti yapmaya usensem de kasarli ekmek, avokado ve seftaliden olusan saglikli kahvaltimi tukettim.


Bahcemdeki son ortancalarimi vazoya koydum.


bu kitap hakkinda kopan patirtiya karsi koyamadim ve basladim. Ama i-ih cok bos.


Cariga benzeyen pabuclarimi giydim.


Pazar kahvaltisina peynirli domatesli tart yaptim.


Sofranin tamami da buydu.


Leiden'a gittim.


Yeni bir seylere basladim.


Bordo zimbali slipperlarimi giydim.


Baska bir pazar kahvaltisi icin de firinda kasarli patates ve sarimsakli ekmek hazirladim.


O masa da buydu.


Hava sogusa da corapsiz gezmeye devam ettim.


Granny stripe battaniyemle ilgilendim.


Yeni bir kitaba basladim, marketlerde baharatli noel kirabiyesi gordum sevindim.


Sarma-dolma pisirdim.


Yaninda icli kofte ve zeytinyagli kerevizle pek guzel gitti.


Umud'la sik sik petshoplari gezmeye gittim, fare ve kertenkele incelemeyi cok seviyor!! Iyyyyy!


Tabak canak aldim.


Bir cumartesi aksamini evimde sevgilimle sarap ve peynir tabagi bir de guzel film esliginde gecirdim.

You Might Also Like

6 yorum

  1. Kahvaltı sofraları süper, peynir tabağı tam benlik, sarmalar ve içli köfte beni benden aldı :) Evimde olmak ve yemek yapmak istedim...Herşey çok güzel görünüyor.
    Sevgiler...
    ebrueliacik@blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Sofralar, yemekler harika görünüyor! Ikea kataloğunu resmini görünce kapaktaki kadın sana ne kadar benziyor diyecektim ki zaten senmişsin :)) Ortancaların bittiğine üzüldüm, beyaz vazoda çok hoş görünüyorlar! O meşhur kitabı ben de fos çıkma ihtimaline rağmen merak ediyordum, çok mu sönük?

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim fotoları,cupcakeli peçeteleri hepsine bayıldım:) SEVGİLER:)

    http://pastaperisii.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Çok sevdim hepisni ayrı ayrıı özeliiklede cupcakeli peçetelere bayıldımki nerden aldıgını cok merakk ettim:)
    SEVGİLERİMLE YELİZ:)

    http://pastaperisii.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. ebru tesekkur ederim:) bana da yeme icme olsun iste:)

    asli tesekkur ederim,ikea katalog kapagina herkes once aa sana benziyor dedi senin gibi:) ay kitap felaket beni hic sarmadi.

    yeliz tesekkur ederim cupcakeli peceteler h&m home'dan.

    YanıtlaSil
  6. Ikea katalago kapagi super olmus. Cok mutlu gorunuyorsunuz. Ben de var katalog ama hic bakmadim kapakta kimler var diye. Eve gidince hemen bakayim.

    YanıtlaSil

Labels