Yazin Son Alisverisleri

Salı, Eylül 25, 2012

Gecenlerde bir takipcim mail gondermisti, hani alisveris postu diye. Bugun de formspringden ayni soruyu alinca bu postu hazirlamak farz oldu. Son zamanlarda aldiklarima soyle bir baktim da genelde sicak havalar icin alisveris yapmisim, burasi epey sogudu ama ben bu gercege biraz daha direnecegim, Zaten icimden hic kazak almak yada giymek gelmiyor simdilik.

Once Zara bluzler;



Bu kirmizinin kalin kumasini ve kol detaylarini sevdim, hem kirmizi iyidir.



Yumusacik tonu benim gibi sariyla mesafeli bir iliskisi olan birinin bile hosuna gitti. Tabi bir de guzel tul-dantel dokusu var. Esimin hediyesiydi bu.



Transparan bluzlerden hala sikilmadim ve sanirim hic sikilmayacagim. Pembe lacivert rengine tav oldum.



Bunu uzun zaman once begenip almamis sonradan pisman olmustum, esimin kardesi tesaduf bunu gorup tam benlik oldugunu dusunup bana almis sagolsun. Zimbali bebe yakasi, arkasindaki firfiri benim hosuma gitti.



Hem hayvan baskili hem bebe yakali hem ipek gibi dokusu var, lutfen! Beni tanimissinizdir artik.:)


Bu da esimden hediye, kuru kafa gorunce beni mi hatirladi nedir? Ama sevdim. Beyaz tisort hep lazim.


Mercan rengi skinny pantolin da Zara'dan. Bu renk pantolon istiyordum ne zamandir, indirimde bulmak guzel oldu. Zara Trf'nin bu kesimine bayiliyorum.

Gelelim Zara slipperlara. Yalniz bu ay Zara'yi kalkindirmisim haberim yok.


Bordoyu severim ben her zaman, sonbahara cok yakisiyor bence,


Ayni pabucun kremi, aslidna acik renk ayakkabilari cok kullanamiyorum ve bunu da hala giymedim. Belki de geri vermeli bakalim.


Duz siyah slipper, kullanisli ve rahat. Bulunsun dedim.



Kave-konyak rengi aykakbilari gunluk hayatta cok sik giyiyorum bunu internetten almistim markasi Aldo, kendi numarami almama ragmen buyuk geldi. Anneme verebilirim.


Lacivert Keds cok kullanisli, elbise, sort, pantolon her seye uyuyor. Almadan gri mi alsam lacivert mi diye epey dusunmustum ama gri ayakkabim cok diye bunu aldim. Bence dogru karar.


H&M gozlukler, tanesi 3 euroya dusmustu. Ben gibi surekli gozluk kiran biri icin yeterli.


H&M kolye, cok severek aldim.


H&M igozluk kabi. telefon da konulabilir aslinda.


Belki de sonbahara uygun yaptigim tek alisveris bu H&M leopar desnli snood oldu. Pek sevecegim onumuzdeki aylarda.

Benden bu kadar. Sizde zaiyat nasil?

Herkese sevgiler.

You Might Also Like

6 yorum

  1. Güler güle kullan cnm, hepsi çok güzel.. Düz siyah slipper da mı Zara??

    YanıtlaSil
  2. Ay çok seviyorum alışveriş postlarını.Hepsi çok güzel güzel, güzel günlerde kullanılması dileğiyle.....

    YanıtlaSil
  3. Dun alis-veris postlarini ozledim mesaji gondermistim, Sonra bu post gelince ohh ne guzel dedim, yine cok zevkli cok cici seyler alinmis gule gule kullanin seviyorum zevklerinizi :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan loaferları çok sevdim :)

    http://fashionisable.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. hi
    i love the top of the 1st picture! great color!
    you have a lovely blog
    if you want let's follow each other
    kisses from france
    xoxo

    YanıtlaSil
  6. Hanimlar herkese gec de olsa yorumlari icin tesekkur ederim:)

    Isik evet o duz siyah olanlar da Zara.

    YanıtlaSil

Labels