Pastel Ojeler - 5

Çarşamba, Eylül 12, 2012

Ne zamandir oje postu yapmamistim canim cekti, buyrun uc guzel Pastel oje.



73 numara - Klasik temiz bir ten rengi. Hafiften seftaliye donuk rengi. Bana bu tonlar pek yakismiyor esasen ama yine de arada kullaniyorum. Is ortami yada resmi yerler icin gayet uygun oldugunu dusunuyorum.



17 Numara - Mavi-yesil harika bir bazin icinde altin ve gumus rengi isiltilar. Sevdim bu ojeyi, bahar ve yaz aylarina cok uygun ve eglenceli.



88 Numara - Bu benim ilk ojemdir!! Lisedeyken sadece bu ojem vardi ve belli olmuyor diye okula giderken surerdim. Evet ben o kokos ogrencilerdendim. Binlerce yil sonra ayni rengi gorunce hemen aldim tabi nostalji oldu. Pembemsi seffaf bir oje bu. Temiz ve risksiz gorunuyor.

Pastel ojeleri seviyorum ama gec kurumalari maalesef hala benim icin sorum. Bir de raf omurleri cok degil, gecen yil aldiklarimin bir kismi kurudu ve attim ne yazik ki:( Yine de fiyat-performans acisindan bakarsak harikalar.

You Might Also Like

3 yorum

  1. Çook güzel hepsi.Tırnaklarında çok sağlıklı gözüküyor maşallah:)
    Lisedeyken bende Flormarın sendeki Pastel'e benzeyen bir ojesini sürerdim bazen.Sonra da nöbetçi öğretmen görmesin diye parmaklarımı saklamaya çalışırdım :) Bende o yıllarda kokoşmuşum :)

    YanıtlaSil
  2. 73 NUMARA BU SENEKI TRENDİM HARIKA DURUYOR ÖZELLİKLE AYAKTA:) TAKIPTEYIM SENI BENDE BEKLERIM:)
    http://zuutrendss.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. shayna tesekkur edeirm, aslinda tirnaklarim sagliksiz surekli soyulur vs ama idare ediyorum vitaminle filan:(

    zuuu bence de :) tesekkur ederim.

    YanıtlaSil

Labels