Agustos Ayi ve Instagram

Cuma, Eylül 07, 2012

Merhabalar

Agustos ayi benim icin guzel bir aydi, hava klasik Hollanda sogugunun cok ustundeydi bu da beni cok mutlu etmeye yetti. Bakalim baska baska neler olmus...


Utrecht'e gittim sevgiliyle, margarita ictim.


Geceyarisi Utrecht'teki bu sokagi cektim.


Pembe pantolonumu bu yaz cok giydim, kelebekli bluz ve topuklu Asos pabuclarimi da sevdim.


Umud'un dunya kadar oyuncagi varken 50 centlik bir el feneriyle gunlerce oynamasina cok guldum.


Havuza gitmistik donuste kocanin tisortune el koydum.


Eve ivir zivir alisverisi yaptim.


Kahve - kitap her zaman iyidir dedim.


Yagmurda bisiklet surdum.


EOS lipbalmlarimla bilordo oynayan bir sipa yakaladim.


Bunlari giydim.


Ayni gun bir de bu yuzugu.


Bahcedeki son ortancalari kesip basucuma koydum ve uyku oncesi kitap okudum.


Oglumu parka goturdum.


Evimizin karsisinda guneslenen ordekler gordum.


Ayakkabi satin aldim.


Bu kolyemi yeni alip pek sevdim.


Takip takistirmaya devam ettim.


Den Haag'a gitmistim, bu pasajin yer dosemesini begendim.


Yuzukler aldim Accessorize'dan.


Zara indiriminden ucuz ucuz alisveris yaptim. Bir alisveris yazisi yazmak farz olmus artik toplu.


Yine bir kitap okuma keyfi daha yaptim. Kek ve buzlu cayla birlikte.


Umudkusun okulu acildi.


Beraber kitap okuduk.


Okula gittik, geldik...


Eski Brugge fotograflarimiza daldim.


Sushi yedim.


Ebay'den bu seker kasiklari aldim.


Bahceye kasimpati ektim.


Leoparli ve fiyonklu babetlerimi giydim.


Hosmerim yaptim, yine kitap okudum.


Eski granny stripe battaniye icime sinmemisti, soktum yeniden basladim.


Kasimpatilarim hemen acti, sevindim.


Bunlari giydim yaz bitmeden.


Cam sildim ve yagmur yagdi!!


Hava serinleyince kapali ayakkabi ve ceketleri dolaptan cikardim.

Herkese sevgiler.


You Might Also Like

2 yorum

  1. o zara lacivert yakalı pembe bluzu ben de beğenmiştim ama son anda almadım. ebay renkli kaşıklar çok hoşuma gitti :) bir de bişey sormak istiyorum kedslerin fiyatı hollandada ne kadar? iptal olmazsa 2 ay içinde hollandaya gelicem orada daha ucuz diye duydum :D

    YanıtlaSil
  2. Kedsleri ne kadara aldim tam hatirlamiyorum ama yanilmiyorsam 60 euro civari bir seydi, hemen hemen aynidir turkiye'yle sanirim. gelirsen iyi eglenceler simdiden:)

    YanıtlaSil

Labels