Temmuz Ayi Ve Instagram

Cuma, Ağustos 10, 2012

Temmuz en sevdigim aylardan biri, benimki boyle gecti...


Sokaklarda dolastim.


Yeni Zara pabuclarimi defalarca giydim.


Eski fotograflara daldim.


Biten yunlerimi yenileyip battaniyeme devam ettim.


Parlak oje parlak sandalet giydim disko topu gibi dolastim.


Umud'un okulu tatil oldu, okulun son gunu bu fotografi cektim.


Aksam Umud'u arabasiyla gezmelere cikardim.


Elimde matruska desenli tebrik kartlari vardi, bu cerceveleri alip uc tanesini cerceveledim. Duvarimdaki mor-yesil-turuncu tonlardaki duvar kagidina tesaduf uydu diye sevindim.


H&M'de bu pabuclari begendim ama deneyince cok acitti, sertti almadim.


 Umud'u parka goturdum.


Bahcemdeki bodrum papatyalarini begendim.


Yeni Cath Kidston tabaklarimi guzel bir acilisla hayirladim.


Hayirlamaya doyamadim. Yeni kitaba basladim.


Bizim sokaktaki tum bahcelerde ortanca var, mutlu oldum.


Pazar kahvaltisi hazirladim.


Battaniyemi birlestirmeye basladim.


Ilk kez cupcake yaptim, ustunun kremasini sikarken zorlandim ama cok nefisti.


Annem Turkiye'den English Home mutfak takimi gondermis, bayildim.


Deli kizin ceyizi gibi rengarenk giyindim.


Umud'un anneanne ve babannesinden gelen hediyelerini begendim.


Gezdim tozdum, tren bekledim. Yine Zara pabuclarimi giydim.


Gormemisin gunesi olmus seklidne manasiz fotogarflar cektim.


Yeni iplerimle neler yapsam diye dusundum.


Hava guzeldi, Umud'la kuzeni bahcede havuz keyfi yapsin dedim.


Istasyondaki gulleri sevdim.


Yakisikli ococugumu cektim.


Kocayla son Batman filmine gittim, cooook sevdim.


Sicaklardan sonra bastiran yagmura sevindim.


Ardindan cikan gokkusagina daha cok sevindim.


Ilk kez crumble pisirdim, cilekli ve elmali. Kolaymis.


Bardak altligi ordum.

Bu ay epey tatli krizine girmisim onu anladim.

Sizin temmuzunuz daha guzel gecmistir umarim.

Sevgiler.

You Might Also Like

6 yorum

  1. Fotoğraflara bayıldım, tam günce gibi olmuş ;)) O Zara ayakkabılar yok mu ama ah ahh, ben o treni kaçırdığıma çokkk üzgünüm :( Sen güle güle giy artk :)

    YanıtlaSil
  2. harika bir post... evin çok güzel:)

    YanıtlaSil
  3. madammoda tesekkur ederim, uzulme ama zara nasilsa her sezon bayilinacak ayakkabilar cikariyor:)

    mor atolye tesekkur ederim, eksikleri bitmese de ben de seviyorum evimi:)

    YanıtlaSil
  4. english home takımlarından bende de var ki:))

    YanıtlaSil
  5. merhabba çilekli pasta sanırım onu sen mi yaptın sen yaptıysan tarifini yazar mısın sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. berenimo ne guzeeeel:) gule gule kullanalim.

    adsiz kusura bakma gec yazdim biraz hayir ben yapmadim maalesef ama yapacak olsam altta klasik tart hamuru, arada klasik vanilyali pastaci kremasi uste de cilek dizer hallederdim:)

    YanıtlaSil

Labels