Son Okudugum Kitaplar - 2

Çarşamba, Ağustos 22, 2012

Okudugum kitaplardan kisa kisa bahsetme isini sevdim ben. Bunlar son gunlerde bitenler.

Debbie Macomber - Kucuk Mucizeler Dukkani ve Bir Yumak Mutluluk: Ayyyy! Yani okudum bitirdim filan ama bildiginiz cocuk kitabi gibiydi, edebiyata uzun cumlelere ac kaldim. Bir de yazar bildigin Amerikan milliyetcisi cikti, babam Vietnam'da cesurca savasti'lar filan. Na buraya kusuyordum. Oysa ben rahmetli Maeve Binjy naifliginde kucuk insanlarin kucuk ama ic isitan, insani mutlu eden hikayeleri sanmistim. Ipek Ongun'dan beter bir sey cikti. Sevenler de olmus ama beni baydi. Tek iyi tarafi guzel kapaklari bence.

Husnu Arkan - Mino'nun Siyah Gulu: Ilk iki kitaptan nefret ettikten sinra bu kez cok cok sevecegim bir sey okumaya ihtiyacim vardi, Husnu Arkan ne muzikte ne edebiyatta beni yaniltmaz. Egeli bir ailenin kah 60'lara kah 80'lere kah gunumuze atlayan ve ailedeki kadinlarin gozunden anlatilan, donemin siyasi sorunlari, yasak asklar, dostluklar derken katman katman dopdolu bir hikaye bu. Ben cok sevdim, agir agir sindire sindire okudum. Herkese tavsiye ederim.

Hande Altayli - Kahperengi: Hande Altayli'nin ilk kitabini severek okumustum. Ikiniciyi atladim ama alacagim. Bu kitabi da iliskiler uzerine cok cok tanidik ve gercek gozlemlerle dolu. Hikaye cok hos, anlatim dili guzel, cok surukleyici ve etkileyiciydi benim icin. Edebi olarak belki cok bir sey beklememek gerekir ama Hande Altayli zaten oyle bir iddiasi olmayan kendi halinde usul usul, guzel
guzel yazip kendini gelistiren bir yazar bence. Takipteyim.

You Might Also Like

0 yorum

Labels