Popcorn Flower Yastik Kilifi

Çarşamba, Ağustos 29, 2012






Bu modeli ne zamandir begeniyordum. Ilk olarak battaniye yapmayi dusundum ama gozum kesmedi acikcasi. Hem hali hazirda yarim kalmis battaniyelerim var hem bu motif cok kucuk oldugu icin omrum tukenir dedim. Iyi de demisim cunku yastik yaparken bile sona yaklasinca bunaldim. Bu isler gercekten cok sabir istiyor. Ben pek model anlatmayi beceremem ama ozetle 5 zincirle baslayip halka olusturdum, halkanin etrafina 7 tane sik igne, her sik ignenin tepesine de bir tane olmak uzere toplamda 8 adet fistik yapip cicegin yapraklarini olusturdum. Ikici yaprak sirasi icin de her delige 2 yaprak yaparak ilerledim. Disa klasik trabzan yaptiktan sonra da bir de sik igne gectim ki kareler keskin dursun. 25 tane motif on yuze yaptim, arkasini duz bej olarak ordum. Kendi salonum ve yatak odamin renklerine gore yun secip ordugum bu yastik benim hosuma gitti. Umud da teset etti onayladi. Siz begendiniz mi?

Bu arada modelin turkce adi nedir hic bilmiyorum. Yabanci sitelerde popcorn flower square olarak gordum hep, basligi da ona gore yazdim.

Fotograflar instagramdan ve telefonumdan, azicik kalitesiz olabilir yani.

Herkese sevgiler.

You Might Also Like

6 yorum

  1. Model, renkler, uyum harika, ellerine sağlık, bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Ellerine saglik renk, desen hepsi cok guzel olmus. Gule gule kullanin.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine saglik renk, desen hepsi cok guzel olmus. Gule gule kullanin.

    YanıtlaSil
  4. Bence çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Labels