Kitap Alma Terapisi

Pazartesi, Ağustos 06, 2012



Aslinda evde okumadigim tek bir kitap kalmayana kadar kitap almamaya karar veriyorum sik sik amahem sevdigim yazarlarin yeni cikanlari, hem keyifsiz oldugum zamanlarda yeni kitap almanin beni cok mutlu etmesi gibi sebeplerle kitap siparisi vermeden de duramiyorum. Son gelen kutudan bunlar cikti.

Philippa Gregory - Kotu Tohum Beatrice ve Kizil Kralice; bu kadinin kitaplarini gercekten seviyorum. Kuzenler Savasi serisinin son kitabi Kizil Kralice bende yoktu, onu alirken en yeni kitao Beatrice'i de atlamadim.

Hande Altayli - Kahperengi; Hande Altayli belki edebi yonden guclu bir yazar degil ama hayatin icinden hikayelerini ve sade,surukleyici anlatimini seviyorum. Ilk kitabi Aska Seytan Karisir'dan etkilenmistim, ikinci kitabi Maraz'i okumadim ama bunu aldim, bakalim... Ayy bu arada kocasini da o kadar sevmem ki!

Murathan Mungan Paranin Cinleri ve Son Istanbul; Murathan Mungan sevdigim ve pek cok kitabini siirini okudugum bir sair-yazar. Bu iki kitabi benim kutuphanemde yoktu, ekledim. Yazarin yuksek Topuklar, Lal Masallar, Cenk Hikayeleri, Kadindan Kentler kitaplarini cok cok cok severim ve herkese tavsiye ederim.

Colleen McCullough - Dokunus; Bu kitap hediye geldi, hic fikir sahibi degilim nedir, nasil bir seydir. Bakiciiiz. Var mi okuyan?

George Orwell - 1984; bu klasik denebilecek kitabi hala okumamis olmam utanc vericiydi, bu utanctan kurtulmak uzereyim kismetse.

Charlaine Harris - Kotunun Olusu; Bu deriyi ne kadar sevdigimi blogda muhtelif zamanlarda anlattim. Cikan son kitap budur, sekizinci kitap ve maalesef serinin bitmesine iki tanecik kitap kaldi:(

Baris Bicakci - Bizim Buyuk Caresizligimiz; Hep duydugum ama hic okumadigim bir yazardi Baris Bicakci. Heyecanla okumayi bekliyorum.

Benim yeni kitaplarim bu kadar, var mi bir dahakine sunu kesinlikle almalisin dediginiz bir kitap?

You Might Also Like

2 yorum

  1. Hande Altaylının 3 kitabınıda okumuş biri olarak asıl en güzel kitabı Maraz'dır. tavsiye ederim beni çok etkilemiştir.
    Bahar

    YanıtlaSil
  2. tavsiye icin tesekkurler Bahar o zaman onu da okumali tez elden:)

    YanıtlaSil

Labels