Haziran Ayi ve Instagram

Çarşamba, Temmuz 04, 2012

Haziran ayinda neler neler olmus derseniz, bende bunlar bunlar oldu.




Hava azicik isininca bile kosup yazlik baykuslu elbisemi giydim.


Clinique Chubby Stick Chunky Cherry ile ask yasadim.


Leiden'a gittim.


Bol bol meyve yedim.


En sevdigim sairin kitabini okudum uyku onceleri.


Balik pisirdim, yaninda kekikli sarimsakkli zeytinyagli firinda domatesle.


The body shop'tan guzel kokulu kremler aldim.


Chanel En Vogue'u da makyaj cekmeceme kattim.


Tavuk koftesi yaptim.


Yine meyve yedim.


Cizgili giydim, pembe de olsun dedim.


Yeni kolyemi, kendi gibi sari bluzumle kombinledim. Bir de yesil ekledim.


Yine yeniden meyve:)


O gun cok soguktu, dondum.


Oglumla koklasa koklasa uyudum.


Cok sevdigim bu karisik kolyemi taktim.


Umud'a H&M'den ciciler aldim.


Trenle Utrecht'e giderken oglumun seker fotograflarini cektim.


Rahat babetlerimi pek severek giydim.


Krem rengi Aldo oxfordlarimi da unutmadim.


Pizza yedim!


Sicak bir gunde bu gladyator sandaletlerimi gun isigina cikardim.


Feci grip oldum, sisen yuzumu gozlukle sakladim.


Penceremin onune guzmania aldim.


Steve Madden babetlerimi de giydim, zaten en rahat pabucum olurlar.


Cigerli ic pilav yaptim, bizzat kendim.


Arkadasimin evindeki bu retro duvar kagidini sevdim.


Bahcemdeki ortancanin cok guzel acmasina sevindim.


H&M home'dan luzumsuzca suslu peceteler aldim.


Yuruyus yaparken bu bahceyi begendim.


Umudkus'u okula goturdum getirdim, goturdum getirdim, goturdum geti....


Canim kahvalti yapmak istemediginde kendimi meyve, musli, cornflakes, yogurta verdim.


Lavantalarimin acmasina da sevindim.


Cizgifilm ayakkabisi gibi olan bu pabuclarimi da giydim.


Sevgiliyle barbeku-raki sefasi yaptim.


Pijamalarimi giyip uyku oncesi kitabimi okudum.

You Might Also Like

3 yorum

  1. Üfff çok iyi bir aymış doğrusu. Özenmedim desem yalan olur:) hem yaşadıklarına, hem de ortaya koyuş şekline. Eline sağlık...

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir post olmuş bu:)zevkle okudum ve resimlere baktım:)
    Dilek

    YanıtlaSil
  3. daglar kizi cok tesekkur ederim, ne guzel sozler:)

    dilek begenmene cok sevindim, cok tesekkurler:)

    YanıtlaSil

Labels