Granny Square Battaniye

Pazartesi, Temmuz 02, 2012







Oldum olasi orgu ormeyi sevmisimdir, cok iddiali degilim acikcasi hep kolay modeller secerim. Bir suredir tig isi battaniye ormek istiyordum nihayet basladim. O mu bu mu derken klasik granny sqaure modelini sectim. Canli renkleri ortada kullanip etrafina beyaz gecmek istedim, sonuc fotograflardaki gibi oldu. Henuz bitirmedim, enini hemen hemen bu kadar birakip boyunu bir bu kadar daha uzatmak istiyorum. Koltukta uzanirken kullanmak icin oruyorum bunu, simdilik cok da egleniyorum yaparken. Bakalim ne zaman bitecek..Bitince parcalari birlestirip, sarkan ipleri temizleyip, utuleyip yeniden yayinlayacagim.




Malzemelerimi de bu hasir kutuda sakliyorum, kirlenmiyorlar ve istedigim gibi evin icinde oraya buraya goturebiliyorum.

Siz sever misiniz orguyu, tig isini?

Herkeslere sevgiler.

You Might Also Like

2 yorum

  1. çok severim bu örgü battaniyeleri, ama becerikli olmadığım için uzaktan bakmakla yetiniyorum :) ben battaniyeden ziyade kutusuna bayıldım bunun ne kadar iyi düşünmüşsün çok pratik :)

    YanıtlaSil
  2. Bu kış yapılacaklar sırasında ilk sırada örgü var. Belki bebelerime hırka, belki üşüyen bacaklara battaniye, belki yavruların yataklarına örtü... Bakalım ne olacak?

    Ben de severim bu motifi. Bakarsın bir battaniye resimi de ben eklerim:)

    YanıtlaSil

Labels