Cath Kidston Alisverisim

Perşembe, Temmuz 12, 2012

Eger Ingiliz romatik ev dekorayonuna, sevimli tabak canaklara, dalli gullu seylere, puantiyeye bayiliyorsaniz Cath Kidston'u begeniyor olabilirsiniz. Ben de bir suredir sitesine girip girip ic cekiyordum ki sonunda birkac parca urun siparis ettim. Maalesef burda magazasi yok, ancak online alabiliyorum. Aldiklarima gelirsek Provence Rose serisinden tatli tabaklari ve Dotty serisinden yemek tabaklari aldim. Gozum doydu mu? Asla.


Boyle bir kutuda oldukca korunakli bir sekilde geliyorlar.



Ikisi bir arada.






Provence Rose


Dotty ve Provence Rose




Dotty

Ben acikcasi iki seti de cok sevdim ve bayilarak kullanmaya basladim bile.

Gormemisin bir tabagi canagi olmus yuz tane fotograf cekmis alt metinli postumuz burda bitti.

Sevgiler.

You Might Also Like

9 yorum

  1. 2009`dan bu yana blogunu ara ara takip ediyorum sevgili Tuguna ve gecenlerde aldigim bluzun bana nereden tanidik geldigini hatirlayinca aklima ilk sen geldin. Hayat ne garip denize atilmis siseler gibiyiz ama bir sekilde siselerin icindeki notlar gelip birbirimizi buluyor... Tabaklari cok begendim, gule gule eskitin, birde bulasik makinasi rengini aliyor diye biliyorum, umarim deforme olmaz cok selamlar.

    YanıtlaSil
  2. bende siteye girip girip bakıyorum ama bir türlü cesaret edemedim bişeyler almaya. Bir fiyat sınırı var sanırım y.dışı alışverişlerde ?

    YanıtlaSil
  3. çok çok ciciler bayıldım.güzel sofralarda keyifle kullan.

    YanıtlaSil
  4. tabaklar çok hoş , bende bayılırım puantiye çiçek böcek;)
    iyi günlerde kullan canım

    sevgiler
    yildizlimakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. çiçekli tabaklar benım olsun :) çok şirinler...

    http://trendydolap.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan,hepsi birbirinden güzeller:)

    YanıtlaSil
  7. Bende çiceklilere bayıldım. ve İngiltere'den geldikleri 4 kişilik olmalarından çok belli.Benim en çok şaşırdığım şeydi bu.

    YanıtlaSil
  8. Seker Kedim cok tesekkur ederim, attim makineye biseycik olmadi neyse ki:) aa ne gzuel hangi tisorttu acaba, bende de mi var? :)

    sihirligunluk sanirim 75 euro limit var yurtdisi alisverislerinde,gecmezse sorun olmaz.

    yavruto cok tesekkurler:)

    yildiz ben de ben de:) tesekkur ederim.

    trendyoldolap tamam senin olsun onlar:)

    modamakyajveben cok tesekkurler.

    deniz hollanda'da da mantik ayni, ben de basta garipsemistim ama su an mantikli geliyor cekirdek aileler icin kullanisli:)

    YanıtlaSil
  9. provance rose serisinden bende sipariş ettim porselenler dimi

    YanıtlaSil

Labels