Bitirdiklerim - 11

Pazar, Temmuz 29, 2012


Gecen ay cope gidenler bunlar.

Nivea Instant Repair Sampuan ve Sac Kremi: Nivea sampuan stogum bitti nihayet, vasat buldum yeniden almam.

Neutrogena Pink Grapefruit Peeling ve Yuz Yikama Jeli: Surda bahsetmistim genis genis ve fikrim degismeden kullandim. Idare ederdi ikisi de, denenebilir urunler.

The Body Shop Moringa Dus Jeli ve Body Butter: Evde bitmek tukenmek bilmez bir dus jeli, vucut kremi stogu var. Favorilerimden biriydi bu seri de. Cok severek kullandim ve birgun yeniden alabilirim.

Avon Footworks Ayak Kremi ve Ayak Peelingi: Surda bahsetmistim. Ortalama urunlerdi ikisi de, yeniden almam cunku daha cok sevdigim ayak bakim urunleri mevcut piyasada.

Hobby Narli El Kremi: Kokusu cok hostu, nemlendirmesi de fena degildi, severek kullandim.

You Might Also Like

0 yorum

Labels