Son Alisverislerim

Pazartesi, Haziran 18, 2012

Ne zamandir bir alisveris yazisi yoktu blogda. Son aldiklarima bir goz gezdirdim bunlar cikti.



Zara ince parka. Denemeden siparis vermistim ama elime gecince begenmedim. Astarsiz ceketlerden hic hoslanmam ben, bu maalesef oyle. Bir de truvakar kollu, ki bu da onu uzun kollularla giyemeyecegim anlamina gelir. Hala duzgun parka arayisim devam ediyor. Bunu geri gonderecegim.


Yine Zara'dan kocaman canta. Sevdim, guzel, kullanisli ama cok agir maalesef.



Beyaz tisort candir sik sik alirim. Bu seferki fisto mu derler bu kumasa iste ondan. Sevdim ben. Mango'dan.


Lacivert tisort de bir siyah yada beyaz kadat olmasa da iyidir, hem yakasinda orgu detayi da var. Bu da Mango'dan.


Kuslu bluz H&M. Milyon kez yazdim snairim hayvan desenlerini severim diye:)


Ucu bir arada.


Nil yesili ve cilek pembesi skinny pantolonlar Zara'dan. Zara bu sene renkli pantolonlarin en guzellerini cikardi bence.

Pembe-mercan dantel kalem etek H&M'den.



Animal print pabuclar da H&m'den Cok cok rahatlar.



Bu guzeller de Zara'dan.



Romantik somon rengi gullu yuzuk H&M'den.

You Might Also Like

5 yorum

  1. Hepsi çok güzel.
    Bencede beyaz tişörtcandır bende çok kullandığım için sık sık alıyorum.
    Çantayı biliyorum aynen katılıyorum ağır biraz ama değer çok şık bence...
    Pantolonların renkleri çok güzel.
    Yüzüğede bayıldım. Hepsi güzel, mutlu günlerde kullanılsın işallah

    YanıtlaSil
  2. Hepsi hayirli olsun canim harika gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
  3. Hepside cok cici cok guzeller, gule gule kullan. Ben ceketide begendim, indirmler gelsin diye bekliyorum, bu post alis-veris istahimi acti :))))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir alışveriş olmuş. Güle güle kullan. son görseldeki Zara güzelin gerçekten çok çok güzel.

    YanıtlaSil
  5. hepinize cook tesekkurler daha guzelleri sizin olsun.

    YanıtlaSil

Labels