Mayis Ayi ve Instagram

Cuma, Haziran 01, 2012

Olan biteni blogda uzun uzun yazmak zor ama Instagram'da kisaca paylasmak kolay. bu fotograflar da mayis ayinin ozeti olsun.


Firinda sebzeli ve bol baharatli balik, cok guzeldi.


Umud'u okula bisikletle birakirken, gozulugunu yamuk takmis:)


Evden bir kare, bu tarz teneke gibi plaka gibi susleri seviyorum.


Bahceyle ugrasmayi hem seviyorum, hem angarya buluyorum. Bu kisim sevdigim kisim! Sepetlere diktigim ciceklerimin en guzel gunleriydi. En son diktigim de filizlenmisti.


Klasik kitap ayraclarina alternatif olabilecek ayraclari cok seviyorum. Bu gunlerde favorim bu melekli olan.


Tavuk shoarma, avokadolu salata, pure ve buldur pilavi.


Bisiklet yolumuz..Umud'la geziyorduk.


Yesil Zara pantolon ve pembe Topshop bluz.

Ayni gun kuslu H&M kolyemi de takmistim.


Ufak tefek sus pus alisverisi.


Buzuk dudakli Umud.


Frambuazli, bogurtlenli, bademli Magnolia puding. Ben yaptim.


Umud'la iki kisilik yemeklerimizden bir kare.


Pembe pantolon ve gri babaet Zara, canta Asos. Tren beklerken.


Trene ne zaman binecek olsa cok heyecanlaniyor.


Vogue Hollanda ve kendi yaptigim dondurmali irmik helvasi.


Yesil H&M elbise, Inci topuklular. Ebay yuzuk.


Anahtar kolyem Koton.


Hava kisa bir sure sort giyebilecegimiz kadar sicakti. Zara fiyonklu ayakkabilarimi giymistim.


Makatnalarim icin teneke kutular, teneke kutu da severim.


Penceremin onunde bugunlerde bu guzeller var.


Misir gevregi ve musli icin saklama kabi, teneke kutu. Retro gorunumunu cok seviyorum.


Yine cok sicak gunlerden biri. Sandaletler Zara.


Leiden'dan bi kanal goruntusu.


Bisikletler.


Uzanip kitap okumaca.


Sort giyecek kadar olmasa da hala sicak.


Umud'la cimlere yayilmaca, festivale gitmistik.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Mayıs ayın güzel geçmiş anlaşılan resimler oldukça güzel :)

    madambfashion.blogspot.com bekelrim bloguma bende

    YanıtlaSil
  2. Mayıs sizin için sıcacık sevgi dolu geçmiş :) ne güzel. Bu arada teneke kutuların pek şeker, nerden almıştın ?

    YanıtlaSil
  3. sondan bi önceki sandaleti nerden aldınız acaba?

    YanıtlaSil
  4. Madam B Fashion tesekkur ederim, sicak oldugu icin sevdim mayisi ben de:)

    Selfet tesekkur ederim, kutularimi Hollanda'da Xenos diye bir magazadan almistim.

    Adsiz onu Hollanda'da yerel bi ayakkabicidan almistim, markasi filan yoktu cok da ucuzdu.

    YanıtlaSil

Labels