Chanel "En Vogue" Lipstick (Summer 2012)

Perşembe, Haziran 14, 2012



Makyaj koleksiyonlarini takip edenlerdenseniz, zaten coktan bildiginiz gibi Chanel bu yaz yine harika bir koleksiyon cikardi. Icinde mercanlar, altinlar gibi benim karsi koyamadigim tonlardan bolca mevcut. Magazaya gidip inceledigimde her urunu begenmekle birlikte hicbirine ihtiyacim olmadigina karar vermistim. Eve dondukten sonra bu ruj ve holiday oje aklimda kaldi ve almamakla hata mi ettim diye klasik kadin tripleriyle birkac gun gecirip hop yine magazada buldum kendimi. Chanel ojelerin bir gunde uclardan soyulmasi ve buna ragmen servet degerinde olmasi beni sinir ettigi icin mantikli bir insan olup ojeyi almadim fakat bu guzellik benimle eve geldi.



Kabinda oldukca parlak bir turuncu-pembe-mercan gorunse de Coco Shine serisinin diger rujlari gibi rengini cok fazla belli etmiyor. Gunluk kullanim, is ortami ya da okul icin pek munasip. Ustune hafif gloss surmussunuz gibi parlak gorunuyor ama o parlaklik cok kalici degil. Birkac saat sonra tum glossy rujlar gibi bu da dudaginizi terkediyor ama digerlerinden farkli olarak bu rujun islak gorunumu gitse de dudaga verdigi asil renk kaliyor ki beni tavlayan bu ozelligi oldu. Bugunlerde nispeten mat rujardan hoslaniyor olsam da sevdim bu ruju.


Kabi bir Chanel olarak, bizahmet guzel olsun degil mi? Neyse ki oldukca kaliteli ve hos bir kabi var. Tek kotu yani 29 euroluk etiketi. Fiyatini hak ediyor mu derseniz, cok daha ucuza cok daha sevdigim rujlarim var acikcasi kus kondurmuyor, ruj nihayetinde ama Chanel gibi luks tuketime yonelik bir markanin da daha ucuz olmasi beklenemez.

Ozetle asik olmadim ama aldigima da memnun oldugum bir urun oldu, kendime de bir guzellik yapmis oldum:)

Mutlu haftasonlari dilerim.

You Might Also Like

2 yorum

  1. vayy bayıldım rengine,duruşuna.alamam ama çok pahalı :( ama bi gün kendime hediye vermek istersem senin gibi ben de,numarasını ve adını kaydettim telefonuma,bu süpersonik chanel ruj olcak kendime hediyem :)))teşekkür ederim paylaşımın için,ayrıca güle güle sür :)))annebenmarkaoldum.blogspot.com

    YanıtlaSil

Labels