Bitirdiklerim - 10

Cuma, Haziran 01, 2012


Mayis ayinda bitenler bunlar sevgili okur.

The Body Shop Cilekli Dus Jeli ve Body Butter: Guzeldi, seviyorum, hemen olmasa da birgun yeniden alirim. Yasasin mis kokulu vucut bakim urunleri!!

Neutrogena Vucut Bakim Kremi: Bu krem benim favorilerimden, acelem varsa ve alime ayagima vucuduma farkli kremler kullanmaya useniyorsam hepsini bunu surup geciyorum, cok basarili bence. Ikinci sisemi bitirdim, Hollanda'da satilmadigi icin yeniden henuz alamiyorum.

Dove Krem: Bu lavobonun kenarinda durdu uzun sure, elimi yikadiktan sonra kullandim. Ne seviyorum ne sevmiyorum.

Lush BB Seaweed Taze Maske: Canlandirici ve uyarici peeling etkili bir maske bu. Icindeki kocccaman yosunlari banyodan temizleme disi harici severek kullandim.

Neurrogena Goz Kremi: Bence genc ve problemsiz gozaltlari icin harika bir baslangic kremi bu. Ben cok severek kullandim. Simdi The body shop'tan aldim goz kremimi, bakalim.

Laura Mercier Mouisturizing Fondoten: Cok sevdigim bir urundu ve cok uzun sure kullandim. Fikirlerim hic degismedi, hep hosuma gitti. Yeniden almam cunku elimde yeterince fondoten-renkli nemlendirici vs var. Bir o kadar da denemek istedigim urun var. Tavsiye ederim ama.

You Might Also Like

0 yorum

Labels