Son Okudugum Kitaplar

Pazartesi, Mayıs 14, 2012


Bu kitaplari ocakta Turkiye'den alip evime getirmistim ve bununla ilgili bir post yapmistim hatirlarsaniz. O zamandan beri sirayla bu kitaplari okuyorum, bunlar bitirdiklerim. Cok sukur hala hepsini bitirmedim:) Okduuklarimla ilgili kisaca yorum yapacak olursam;

Philippa Gregory'den Beyaz Kralice ve Oteki Kralice yazarin eski kitaplarindan bir tik daha az begendim ama yine de guzeldi. Sadece digerleri gibi soluksuz okuyamadim, ikisi de biraz elimde surundu. Cok merak edemedim ama ben seviyorum saray kitaplarini. Yazar yeni bir kitap daha cikardi, adi Kotu Tohum Beatrice onu da elimdeki tum kitaplari bitirip yeni bir kitap alisverisi yapacagim zaman alacagim.

Demet Altinyeleklioglu'ndan Pargali ve Hatice ile Altin Cariye Safiye; acikcasi Safiye'yi cok begenemedim. Cok fazla kurgu buldum, buna ragmen heyecansizdi. Yillar once Ann Chamberline'dan okudugum Safiye Sultan serisi cok cok cok daha guzeldi. Bir de bu yazar cariyelerin saraya giris ve padisahla tanisina kadarki bolumu icin nerdeyse kitabin yarisini harciyor ve asil heyecanli olan kisim saray entriklarina pek bir sayfa sayisi dusmuyor. Pargali ve Hatice'yi digerine naaran begendim cunku bu kez ilk defa bi erkek kolenin hikayesiydi. Ama yazar hala ilk kitabi Moskof Cariye Hurrem'i asacak bir kitap yazamadi.

Guneyi Vampir Serisi'nin 5,6 ve 7. kitaplarini da okuyup bitirdim. Ben bu seriyi hakikaten seviyorum. Tamam edebi olarak pek bir sey katmiyor olabilir ama cok eglenceli ve kafa bosaltici oldugundan seviyorum. Uc kitabi ikiser gunde pit diye okuyup bitirdim. Sekizinci kitabi almak icin bekliyorum. Bu arada bu serinin ilk kitaplarindan daha once surda bahsetmistim.

Su anda da Game of Thrones dizisine bayildigim icin onun kitap serisine basladim. Ilk kitabi bitirimekten korkarak agir agir okuyorum, muhtesem gidiyor. Yuzuklerin Efendisi ve Harry Potter sonrasi bayildigim yeni bir epik-fantastik serim oldugu icin cok mutluyum.

Siz neler okudunuz son gunlerde? Bunu mutlaka alisveris listene eklemelisin dediginiz kitaplar varsa tavsiye almayi cok cok isterim. Malum yurtdusunda gozden kaciridigim cok kitap oluyor.

Sevgiler

You Might Also Like

1 yorum

  1. Kitap arayışındayım ben aslında güzel oldu bu öneriler:) Teşekkürler
    http://madambfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Labels