Izledigim Yeni Diziler - 2

Pazartesi, Mayıs 07, 2012

Birkac ay once yeni baslayan dizilerle ilgili bir yazi yazmistim. O zamandan bu yana yine yeni diziler izlemeye basladim. Once sevdiklerim:)


Ringer: Internette ikiz iki kizkardesin birinin digerinin yerine gecmesi uzerine kurulu konusunu okuyunca oldukca klise ve tahmin edilir oldugunu dusunup izlemeyi ertelemistim. Sonradan guzel yorumlar duyup bir de ustune izledigim diziler tatile girince bir sans vermek istedim. Ben cok begendim acikcasi. Surekli bir heyecan, beklenmedik olaylar, herkes her seyi yapabilir, kime guvenilmeli belli degil, alavere dalavere tarzi surukleyici senoryalardan hoslananlar sans verebilir. Birkac hafta once ilk sezonu sona erdi, ben merakla ikinci sezonu bekliyorum. Buffy'den tanidigimiz ki kendisine ozel bir sempatim yok ama bu dizide begendim Sarah Michel Gellar basrolde.




Pan Am: Amerika'nin ilk kitalararasi ucan ama 90'larda batan Pan-America havayollarinin hosteslerinin altmislarda gecen eglenceli yasami diyebiliriz ozetle bi diziye. Benim donem dizileriyle cok aram yoktur esasen, hep yarida birakirim ama bu nispeten hafif konusu, birbirinden guzel oyunculari, o donemi yansitan muhtesem kiyafetleri, yakisilikli pilotlariyla benim hosuma gitti:) Yalnizca hosteslerin ucus maceralari degil, ayni zamanda asklari, donemin politik gundemi, ajanlar vs de diziye dahil. Bu dizinin de ilk sezonu sona erdi. Ikinci sezonun olup olmayacagi henuz belli degil, iptal edildi diyenler var, henuz karar verilmedi diyenler var. Bakalim gorecegiz ama ikinci sezonu olmasa bile 14 bolumluk cok keyifli bir dizi olarak da bakip izleyebilirsiniz. Ama umarim devam eder, ben cok isterim.



Person Of Interest: Aslinda cok buyuk umutlarla basladim ama sevemedim. Evet kaliteli ve guzel bir dizi, harika oyuncular var ama bir sekilde ben ilerleyemedim, sikildim. Uc bolumden sonra biraktim izlemeyi. Eski bir FBI ajaninin, suclarin islenmeden once belirlenebilmesini saglayan bir cihaz yardimiyla bunlara engel olma cabasi gibi ozetleyebilirim merak edenler icin. Dedigim gibi benim ilgimi cekemedi, ilk bolumde Massive Attack calmislardi oysa...

Touch: Sagda solda cok ovuldugu icin izlemeye baslasim bu diziyi. Simdilik dort bolum izledim ve fena gitmiyor. Merakla yeni bolumu iple cekmiyorum ama izleyecek bir seyim kalmayinca izliyorum. Otistik ve konusamayan bir oglu olan, karisi vefat etmis bir baba dizinin basrolleri. Cocugun mistik mi desem, telepatik mi bir tur yeteneginden dolayi olaylari tahmin edebilmesi ve numaralarla babasina ipuclari birakmasi sonucu babanin cocuguyla iletisim kurabilmek adina bu numaralarin pesinden gitmesi ve insanlarin hayatini degistiren minik dokunuslar uzerine bir dizi. Genellikle duragan baslayan ve cok sasirtici biten bolumlerden olusuyor bu dizi. Simdilik devam edecegim.

Alcatraz: Yine buyuk umutlarla basladim, esasen fena da bulmadim. Alcatraz hapinasinden elli yil once 300 civari mahkum bir anda kaybolur ve gunumuzde birden ortaya cikarlar. FBI ajanimiz ve Alcatraz  hakkinda oldukca bilgili ve bununla ilgili bir kitap yazmis olan karikaturistimiz suclulari bulmaya calisir. Izlerken hosuma gidiyor ama kapatinca yeni bolum icin heyecanlanmiyorum, unutup gidiyorum. 7 bolum kadar izledim, devam edecegimi sanmiyorum cunku merak etmiyorum. JJ Abrams'in bir dizisi bu da Lost, Fringe ve Terra Nova gibi, yani sonradan toplanmamak uzere dagilma ihtimali cok yuksek. Yalniz basroldeki kadin bir Olivia Dunham degil! Bunun da ilk sezonu bitti, ilgililere duyurulur.

Yani benim icin bu yenilerin kazanani Ringer, Pan Am simdilik.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Pan Am ve Alcatraz seneye iptal olmuş sanırsam.. Ringer'ı aslında ben de sevmiştim ama gerginlik yordu beni, yaza bıraktım izlemeyi.. yerine revenge izliyorum, o da entrikalı ama daha hafif.. person of interest 5-6 bölümden sonra toparlıyor. ama benim feel good factor dizim hart of dixie bu sezon..

    YanıtlaSil
  2. Ringer I bende Severek izleyip merakla bekleyenlerdenim)

    YanıtlaSil
  3. Dizi tutkunu biri olarak blogunu hemen takibe aldım =)
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Ursula evet iptal olmus ikisi de ALcatraz umrumda degildi ama Pan am'a uzuldum. Ayrica maalesef Ringer da iptal:( Hart of dixie benim de favorim ve neyse ki yeni sezon onayini aldi, resmen mutlu ediyor insani izlemek.

    gunlukcugum maalesef Ringer iptal olmus:(

    madambfashion tesekkurler, dizi delilerini seviyorum:)

    YanıtlaSil

Labels