Haftasonu Rotterdam

Salı, Mayıs 22, 2012








Bu fotograflar taa iki hafta oncesinden.Hani su cumartesi Fenerbahce-Galatasaray maci, pazar da anneler gunu olan haftasonu. O haftasonu yeni bir eve tasinan arkadaslarimizi ziyaret etme, gitmisken maci da birlikte seyretme amaciyla kalktik Rotterdam'a gittik. Yalniz o kadar cok yeni tasinan arkadasimiz var ki kime ne ev hediyesi alacagimi sasirdim! Yemek takimi goturdum bu kez. Pazar hava 20 derece civari olunca cocuklari alip gol kenari ormanlik bir yerlere gittik kahve icmeye. Ardindan bir alisveri turu yapip evimize donduk. Gitmisken Rotterdam Primark'a ugradim. Cok ucuz, guzel ama oyle bir kalabalik ki o kasa kuyrugunu cekmeyi hic canim istemedi. Yoksa birkac elbise begenmistim. Tez online alisveris imkani talep ediyorum!

Sezonun hit rengi nil yesiline yeni aldigim bu Zara pantolonla dahil oldum ben de. Hava hala ceketsiz cikacak kadar sicak degildi o gun ve trenckotum epey ise yaradi. Ama neyse ki iki gundur 30 dereceye yaklasti, bunalsam da gikimi cikarmiyorum kuser gider gunes diye.

Herkese sevgiler.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Amazing Skyyy!!! ;D I love it!!!!Beautiful!! Cool photos!!!
    I just to know your blog today and I like it!! I´ll follow your clue :D
    Kisses from Madrid ♥ ♥

    YanıtlaSil

Labels