Bitirdiklerim - 9

Salı, Mayıs 01, 2012


Nisan ayinda bunlari kullanip bitirdim. Cok yeni seyler yok, genelde sevip memnun oldugum urunlerdi bunlar.

Nivea Sampuan ve Sac kremi: Ortalama urunler, kotu degil, super de degil. Nivea'dan stokladigim son sampuan ve sac kremini su an kullaniyorum, bunlar da bitince baska marka alacagim.

EarthScience Chamomile&Green Tea Eye Makeup Remover: Iherb'te hep cok satanlar listesinde gordugum bu goz makyaji temizleyicisini merak edip almistim. Jel yapida oldukca guzel ve guclu bir temizleyici. Gozleri tahris etmiyor. Kullandiktan sonra durulamak gerekiyor. Yagli yagli yemzileyicilerden hoslanmayanlar icin ideal. Ben artik goze ayri yuze ayri temizleyici kullanmiyorum, hepsini Roc veya The Body Shop sutlerle temizleyip ardindan yuzumu jelle yikiyorum. Bu rutinden memnunum ve yeniden almayacagim.

Dr Van Der Hoog Funny Figs Maske: Canlandirici ozelligi olan bu maskeyi severek kullandim. Hollanda disinda bulmak zor.

Lush BB Seaweed Maske: Lush'in taze maskelerini seviyorum, bu da onlardan biri. Yosunlu ve peeling etkili. Tum cilt tiplerine uygun. Ben severek kullandim. Uyguladiktan sonra cildim yumusacik ve pembe yanakli, saglikli bir gorunum aliyordu.

Queen's Helene Jojoba Oil: Saclarimin cok kurudugunu dusundugumde sac kremi yerine bunu kullaniyorum, yumusatiyor.

Pastel 74 oje: Hayir bitmedi ama yapisi tas gibi bir hal almis, kutum Pastel'e. Daha alali bir yil bile olmamaisti, rengi de cok seviyordum:(

You Might Also Like

0 yorum

Labels