Maybelline - Moisture Extreme Born With It Lipstick

Salı, Nisan 03, 2012



Hani bahar gelince makyaj yaparken insanin eli hep boyle soft, ucuk tonlara gider ya.. Bende de durum tam olarak oyle bugunlerde. Isiltili pembe-seftali alliklar, bol rimel, parlak ama seffaf rujlar kullanasim geliyor hep. Bu ruj da onlardan biri. Maybelline'in bu serisini cok ama cok seviyorum. Bende baska renkleri de var ve hepsinden cok memnunum. Bir kere rengi ne olursa olsun dudaginizda inanilmaz dogal duruyor, ruj degil de lipbalm surmussunuz gibi cok konforlu hissettiriyor, ismiyle musemma harika nemlendiriyor, glossy ve seffaf bir gorunumu var ki tam da bu yuzden benim gibi hafif makyaj yapmayi sevenler icin ideal. Ayrica Spf 15 iceriyor.



Bu renk de harika bir pembe-seftali, icinde cok ince altin yansimalar var, rengi Nars Orgasm alliga cok benziyor. Ben de genellikle bu rujla ya Orgasm ya da bu seferki gibi Mac Springsheen kullaniyorum. Fotografta tum yuzde nasil gorundugunu gorebilirsiniz. Bisiklet surmekten dagilmis saclarimi hos gorunuz:)

Rengi gunluk kullanim icin, is ortami icin ya da yogun goz makyaji yapip dudaklarda da cosmak istemeyenler icin ideal. Ayriyeten bu rengin yakismayacagi bir insan olabilecegini dusunmuyorum.


Makyajin geri kalaninda kullandigim urunler de bunlar.

MAC MSFN: Oldukca bilinen ve sevilen bu urunu ben de severek uzuuuun zamandir kullaniyorum. Pudralarla cok aram yoktur aslinda ama bu yuzumu kuru kuru gostermiyor, memnunum.

Laura Mercier Secret Concealer: Bazen cok seviyorum, bazen sinir oluyorum ama ara ara kullaniyorum boyle.

MAC Springsheen allik: Seftali-pembe, sedefli, guzel.

Urban Decay Brow Box: Iste benim gunluk makyajimda vazgecemedigim muhtesem kas farim. Kaslarimda hafiften bosluklar var, onlari cok yapay gostermeden doldurmayi en iyi bu urunle basariyorum. Cok dogal duruyor, cojk seviyorum. Bendeki beige-betty rengi.

Maybelline Brow Jel: Kaslarimi bu urunle tarayip sabitliyorum. Benimkinin rengi kas farinini ustune surmekten bulaniklasti artik. Memnunum.

Maybelline One by One Rimel: Hala severek kullaniyorum ama bitmek uzere artik.

You Might Also Like

8 yorum

  1. gerçekten tam baharlık bir renk ;) nasıl soft..

    YanıtlaSil
  2. çok doğal bir makyaj harika bir renk bayıldım ;)
    sevgiler
    yıldız

    YanıtlaSil
  3. bunu gözüme kestirmiştim ben de çok güzel cidden sana da yakışmış..

    bloguma bekleriyorum seni uzun zamandır :)
    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. nasli cok tavsiye ederim, tesekkurler:) bakacagim bloguna mutlaka.

    atolyekedi ben de cok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Bu rujun numarasını verebilirmsnz

    YanıtlaSil

Labels