H&M'den Aksesuar Alisversim

Pazartesi, Nisan 23, 2012

Bugunlerde surekli taki almak istiyorum nedense. H&M bu konuda cok guzel seceneklere sahip, fiyatlari uygun, kaliteli. Doalyisiyla ilk tercihim burasi oldu. Epey bir sey aldim ama uzulerek soyluyorum ki bir bu kadar daha begendim!


 Once toplu gosterim.


Bu kuslu kolyeyi cok zarif buldum, zaten kus figurunu cok severim.


Esasen bu kirmizi kolye cok tarzim degil ama  sade kiyafetlere hareket katabilecegini duysunup aldim.



Altin bir kalin zincir gorunumundeki bu kolyeyi de cok sevdim. Zaten ben daha ziyade altin rengi takilar severim.



Birkac sene once bu kolyeyi H&M yine cikarmisti ama ben magzada bulamamistim. Simdi gorunce kacirmadim, altin renkte olani da vardi ve elim ilk ona gitti ama bu renkte aksesuarim az diye bari bu gumus rengi olsun dedim,



Bu tarz kalin bilezikleri cok severim. Yine bu da hem altin hem gumus renkte iki cesit yapilmisti. Kolyeyle ayni nedenelrden bunu da gumus aldim.



Altin ve kemik rengi bu piramitlerden olusan bileklik cok rahat ve hafif. Cok sevdim.




Bu zincirli altin bilekligi o kadar cok sevdim ki bir taneyle yetinemedim. Iki bilege ayni anda takinca guzel duruyor.




Malum bu yil pastek renkler cok moda. Ozellikle nil yesili. Bu bilezik seti de trende uygundu ve seker renkleriyle begenimi kazandi. Siyah-beyaz olani da vardi ama bence bu daha hostu.



Yaprak formundaki altin rengi yuzuk de bence cok hos.



H&M'in yuzuk setleri her daim kullanisli oluyor. Ister birlikte tak, ister tek tek. Bu kurukafali seti de gorur gormez aldim.


Bir de bu kullanisli renkteki ince kemeri aldim son olarak.

Simdilik bu kadar...Hangisini begendiniz?

Sevgiler.






You Might Also Like

13 yorum

  1. hepsini begendım hepsini
    zıncırlı bıleklık ve ıkı renklı bıleklkten ben de hemen kaptım
    sıyah beyaz olan duruyodu olsugu gıbı zaten
    gule gule kullan kslu olan ve 7.95e aldıgın gumus renklı kolyeyı ankarada goremedım ben hıc

    YanıtlaSil
  2. ayni seyleri begenmisiz:) gule gule kullan sen de bileklikleri. ben hepsini Hollanda'dan aldim, belki Turkiye'ye farkli zamanda geliyordur, yada belki bazi urunler gelmiyordur inan hic bilmiyorum:(

    YanıtlaSil
  3. hepsi müthiş ben en çok yapraklı yüzükle duygusal bi bağ kurdum:) h&m olan bir şehri ziyaret eder etmez kapıcam:) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. Hayirli olsun kujum :) hepsi cok guzel bendede var bazilarindann:))

    YanıtlaSil
  5. bayıldım ya hepsi güzel özellikle nil yeşilli olan bileklikleri sevdim keşke fiyatlarınıda yazsaydın,)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi birbirinden guzel gule gule kullan. acaba o kemeri alirlen h&m de tesadufen nil yesili bir kemer dikkatini cekti mi ama ince? Acil ihtiyacim var da. tesekkurler...

    YanıtlaSil
  7. Bende H&M aksesuarları çok beğenirim. Sizin alışverinişinizde en çok yaprak yüzük, altın kalın kolye ve kırmızı kolyeyi beğendim.Gülü güle kullanın.

    YanıtlaSil
  8. benen biseyler tesekkur ederim, o yuzuk bence de cok hos, umarim bulur alirsin:)

    duygu tesekkur ederim, sen de sendekileri gule gule kullan.

    yildiz tesekkur ederim, ozellikle merak ettigin varsa fiyat yazayim, mesela o yesil bizelik seti 7 euroydu, turkiye'de 20 tl gibi bir fiyati olur saniyorum.

    bizimev tesekkur ederim, sanirim nil yesili-gul kurusu iki farkli kemerden olusan bir set gormustum. boyle incecik sac orgusu gibi ama cok emin olamadim simdi. ama bu yil nil yesili patladi, kesin vardir bence.

    deniz cok tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil
  9. hepsi harika.. hayırlı olsun=)

    YanıtlaSil
  10. I love the photos, your personal touch and the whole blog so so much!

    XO,
    L.
    WLL

    YanıtlaSil
  11. bence hepsi muhteşem:) Takipteyim Bloğuma beklerim. :) Sevgiler..

    nymphatthelake.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Seçemedim resmen.. Hepsi çoook güzel! Özellikle kuru kafalı yüzük setine bayıldım, hemen arkasından renkli bileklikler ve altın beyaz olan bileklik geliyor, bir de gümüş kolye :) Altın cufflardan zaten bende de var, otomatik olarak beğenmiş oluyorum zaten :) Altın zincir gibi kolyeyi de alıp almamayı çok düşünmüştüm de Eren beğenmeyip bıraktırmıştı ama hala aklımdadır :(
    Burda ordaki kadar çok çeşit olmaması çok canımı sıkıyor beniim :( Mesela o yüzükleri hiç görmedim!

    YanıtlaSil
  13. ayyy hepsine bayıldım =) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil

Labels