Ebay'den Kolye Alisverisi

Çarşamba, Nisan 04, 2012

Bir seyler almak istiyorum ama cok da para harcamak istemiyorum listemin basinda corap satin almak ve ebayden taki almak gelir! Herkese de cok tavsiye ederim. Ebayde gercekten guzel ve ucuz takilar var. Cin mali filan ama kalietelerini de fena bulmuyorum ben acikcasi. Simdiye kadar aldiklarimda bir kopma, kirilma, bozulma yasamadim henuz. Bunlar da gecen haftanin ganimetleri. Bugunlerde surekli taki alasim geliyor nedense.


Zincir ve inciyi birbirine cok yakistirdim, aldiklarim icinde favorim bu ve bugunlerde suekli kullaniyorum.


Alirken zincirinin biraz daha kisa olacagini dusunmustum, hani tam yakanin altinda gibi ama bu haliyle de hosuma gitti.


Bunu da mavi taslarina kanip aldim. Konstrast renkte mesela hardal sarisi gibi bluzlarla kullanmak hosuma gidiyor.

Hangisini begendiniz?

You Might Also Like

10 yorum

  1. ilk kolyeyi daha çok beğendim , diğerleri gömlek yakası kapalı bir şekilde üste takılsa güzel durur ama ilk kolye hoş;)

    YanıtlaSil
  2. ikinci kolyeye bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  3. cnm ebay de takı konusunda güvendiğin satıcılar kimler bende ebay den takı alışverişi yapmak istiorm ama takı konusunda çok yeniyim???

    YanıtlaSil
  4. çook beğendim bende ebayden takı alma konusunda bi sapıklık yaşıyorum o kadar güzel ve ucuzlar ki:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzellermiişş ♥ Özellikle ilkini çok beğendim, güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
  6. yildiz tesekkurler, benim de favorim ilki:)


    aysun biraz daha kisa olsa ben de bayilacakim ama yine de sevdim:)

    kozmetikkedisi aslinda oyle belli bir saticidan almiyorum, hangi urunu sevdiysem onu aliyorum. zaten cok ucuz oldugundan riske atabiliyorum. bir de paypal kullandigim icin elime gecmese bile parami geri aliyorum.

    bendenbiseyler ayy kesinlikle, basladi mi duramiyor insan!

    shopaholic tesekkurler canim:)

    YanıtlaSil
  7. bayııldım aldıklarına =) Güle güle kullan hepsini =)
    Şimdi buldum bu bloguu hemen takibe alıyorum çok sevdim =)
    Bende beklerim =))
    http://1k1a.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. K ve a ile moda tesekkur ederim:) ben de bakacagim bloguna.

    YanıtlaSil
  9. Kolyeler çok güzel. Güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  10. atolye kedi cok tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil

Labels