Bitirdiklerim - 8

Pazartesi, Nisan 02, 2012


Bu ay bitirdiklerim bunlar, bir performans dusmesi yasiyorum sanirim.

Benefit B.Right Cilt Bakim Seti: Bunlardan sonra detayli bahsedecegim, denemek icin birkac tane mini set aldim. Bir seti tam olarak bitirdim. Ozellikle temizleme jeli ve peelingini cok begendim, goz kreminden henuz tam emin degilim, nemlendiricilerle de keza. Tam olarak fikir edindigimde tam boylarini alip detayli post yapmayi planliyorum. Genel olarak severek kullandim ama.

Nivea Makyaj Temizleme Mendili: Gunluk olarak bunlari degil de Roc'un temizleme sutunu veya Body shop E vitaminli seriden temizleme sutunu kullanarak makyajimi temizliyorum ama bu mendiller de cok cok useniyorsam ya da evde degilsem kullanmak icin pratik oluyor. Guzel de temizliyor, memnunum.

Kruidvat Aseton: Aseton bitirmedigim bir ay yok sanirim.

Nivea Pure&Natural Gunduz Kremi: Burda bahsetmistim hatirlarsaniz. Baslarda sevmistim ama sonradan cildimi rahatsiz etti. O donem epey agrili sivilcelerle ugrastim, bu urunden mi hala cok emin degilim ama suphelendim bir kez, yarida biraktim atiyorum.

Nivea Intense Repair Sampuan: Nivea sac bakim urunlerine bir sempati besliyorum. Ucuzlar, guzel kokuyorlar, cok iddiali degiller ama ise de yariyorlar. Bu bendeki kirilmaya musait ve yipranmis saclar icindi. Nemlendirmesi fena degildi, benim bu konudaki starndartim biraz yuksek sanirim, bir turlu nem konusunda mutlu olmuyorum. Yine de begendim ama bu sampuani. Bu bitince yine Nivea aldim ama bu seferki dalgali saclar icin, ondan bir parca daha memnun gibiyim.

Kruidvat Cocos Dus Jeli: Ucuzdu, kocamandi, mis gini hindistancevizi kokuyordu ve bir dus jeliydi. Aldim, kullandim, bitti. Evdeki dus jeli stogu eridigi icin memnunum.



Dr Van Der Hoog Yuz Maskeleri: Dr Van der Hoog bir Hollanda markasi. Cok guzel cilt bakim urunleri mevcut. Ozellikle bu minik, iki kez kullanimlik maskeleri burdaki bloglarda cok ovulunce denemek istedim. Amazing Avocado temizleme ve uyarilma-canlanma vaadediyor. Fabulous Fruits derin arindirma ve puruzsuzlestirme ( bu arada egaliserend kelimesini nasil cevirebilecegim hakkinda 5 dk dusundum degerimi bilin), son olarak Magical Mud ise yine temizleme ve rahatlama saglayacagini belirtiyor. Peki ise yariyorlar mi derseniz, mucize elbette yaratmiyorlar, kimse bir kez maske kullandi diye tum yuzundeki sorunlarin bitecegini dusunmemeli. Bu dogrultuda bakarsak gayet guzeller. Kullandiktan sonra temiz, canli, elma yanakli bir cildiniz oluyor. Bir de yapilari krema gibi, kokulari istah acici, bu yuzden kullanmak cok keyifli. Yolunuz buralara duserse almadan donmeyin!

You Might Also Like

4 yorum

  1. O kadar cok urunleri tuketiyorsunuzki bir ruj Kreme bana senelere yetiyor.bu kadar I zararli olmasin dikkat edin

    YanıtlaSil
  2. :) Cok haklısiniz benim elim çok bol hemen bitiriyorum cilt, sac ve vücut bakım ürünlerini. Makyaj malzemeleri bana da senelerce gidiyor çok makyaj yapmıyorum ama kremlere filan gelince musrifim:(

    YanıtlaSil
  3. benefit seti dermalogica ile karşılaştırırsan hangisinden memnunsun. ya ben dermalogica kullanıyordum uzun zamandır malum türkiyede fiyatları uçuk durumda şu benefitin seti daha uygun olur diye düşünüyorum ama kararsızımda :S

    YanıtlaSil
  4. Dermalogica benim cildime en iyi gelen marka, ben de pahali diye biraktim maalesef:( Benefit de guzel ama dermalogica'ya gore bir tik geride bence. Yine de severek kullanmistim o donem. Belki boyle minik set alip denemek mantikli olur senin icin de, sevmezsen devam etmezsin.

    YanıtlaSil

Labels