Orly - Sea Gurl

Salı, Mart 20, 2012







Orly'den gectigimiz sonbaharda cikan bu ojeyi birkac ay once almama ragmen yeni deneyebildim. Ben bu ojeyi almadan once biraz daha zeytin yesili baskin zannetmistim ama oyle cikmadi ne yazik ki. Klasik demir grisi bir bazin icinde metalik gumus rengi isiltilardan olusuyor. O benim umdugum yesil yansima ise ancak elinizi bilmem kac derece aciyla gunese tutarsaniz oyle gorunuyor. Bu haliyle de oldukca guzel bir oje ama benim umdurugum bu degildi. Ben boyle duz bakinca gri, yandan soyle bi bakinca yesil gorunen isil isil bir oje istiyorum. Isil isillik kismi bunda tuttu ama renk tutmadi. Gerci bakmayin benim soyledigime pek cok oje blogu buu ojeyi 2011'in en guzel ojeleri arasinda secti. Yapisi hakkinda soyleyecek tek bir olumsuz lafim yok, tek kelimeyle muhtesem!

You Might Also Like

4 yorum

  1. seviyorum boyle rocker renkleri, parmaklar tirnaklar da cok şukela bu arada;)

    YanıtlaSil
  2. duz bakinca gri degil ama bayagi koyu gri/siyah gozuken, gunesle yesil gozuken, Essie'den armed and ready var. ben bayagi memnun kaldim.

    YanıtlaSil
  3. ebvata sagol cicim:)

    ayse evet o rengi biliyorum, hatta almis bile olabilirim. kontrol edecegim bi ojelerimi:)

    YanıtlaSil
  4. ben çok begendim bu ojenin rengini !!!!!
    www.weepsstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil

Labels