Kişisel Bakım Mimi

Çarşamba, Mart 28, 2012

Shopaholic'cigim beni kisisel bakim urunlerim hakkinda mimlemis. Buyrun cevaplarim.


1. Saç bakımı için ne yaparsın ne kullanırsın?

Saclarim kuru ve kirilmaya cok musait, ayrica cok zor uzayan nefretlik bir yapidalar. Ben de donem donem farkli sekillerde bakim yaparim. Bir ara banyo oncesi hindistancevizi yagi kullandim, bir ara banyo sonrasi jojoba yagi, Lush'in ve John Frieda'nin sac maskelerinden ara ara aliyorum. Onun disinda hergun sac ve tirnak guclendirici bir vitamin kullaniyorum bu gunlerde, memnunum. Sampuan ve sac kremini genelde her seferinde farkli marka aliyorum, belli bir favorim yok ve yeni seyler denemeyi seviyorum. Sekillendirici olarak da John Frieda urunlerini, Panthene bukle belirginlestirici, Wella kopuk, Elidor 7/24 vs  gibi urunleri kafama estigi gibi kullaniyorum bugunlerde. Duzlestirici kullanacaksam da John Frieda isiya karsi koruyucu serum kullaniyorum. Uclarda kuruluk hissedersem de Avon'un serumunu suruyorum.


2-Yüz ve cilt bakımı neler yaparsın?


Sabah aksam tenizleme-tonikleme-nemlendirme-goz kremi ve bununla beraber haftada 3-4 kez peeling, ara ara da usenmezsem maske yapiyorum. Bugunlerde Benefit, Body shop ve Neutrogena cilt bakim urunlerini kafama gore karisik kullaniyorum. Maske olarak da Lush ve Dr Van der Hoog yuz maskelerini bayila bayila kullaniyorum.


3.Dudak bakımı için ne kullanırsın?


Surekli lipbalm surerim ki dudaklarim cok kurur benim. Onun disinda pek bir sey yapmiyorum, evdeki onlarca lipbalmimla mutluyum:)

4.El ve ayak bakımı için ne kullanırsın?


El ve ayak peelingi kullanirim haftada bir kez. Ayaklarimi dustan sonra mutlaka nemlendiririm. Ellerimi gun icinde defalarca nemlendriririm. Ozellikle suyla temas ettikten sonra ellerim cok kuruyor. Belli bir favorim yok, guzel kokan ve iyi nemlendiren, yapis yapis hissettirmeyen her seyi kullanabilirim. Genelde bir urunu bitirince baska bir  urun alirim sirf meraktan.

5.En son kişisel bakım ürünü olarak ne aldın?


En son sanirim burdaki Rituals adli muhtesem magazadan dus jeli, scrub vs bir seyler aldim. Bir de Thebalm'dan ufak tefek makyaj malzemesi siparis ettim. Bir de Eos lipbalmalrima iki adet daha ekledim.


Sevgiler.

You Might Also Like

3 yorum

  1. Cok bakimlisin sende canim, zaten güzelliginden belli masallah! : )

    YanıtlaSil
  2. :) ne guzel bir yorum, cok tesekkurler canim.

    YanıtlaSil
  3. Ben şimdi görüyorum yanıtlarını canım mimi cevapladığın için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Labels