Haftasonundan Kalanlar

Pazartesi, Mart 26, 2012

Merhaba...


Havalar cok sahane di mi? Insan sirf bu yuzden bile kendini iyi hissediyor. Biz haftasonu guzel havayi kacirmayalim diye hic evde durmak istemedik. Evdeyken bile bahceden iceriye giremedik. Ben de telefonumla ufak tefek fotograflar cektim, haftasonunun ozeti oldu. Buyrunuz;


Cumartesi gezdik tozduk, once evimize sonra zevkimize alisveris yaptik. Ayni gunun aksami esimin 4 yasina giren yegeninin dogum gununu kutlayacaktik. Ona hediyeler aldik. Umud kusmesin diye de bizimkine de ceket, ayakkabi, ucak vs bir seyler ekledik.


Hava guzel olunca amator muzisyenler sokaklara dokuluyor burda. Bu gordugunuz grup da enstrumanlarini calarak tum caddeyi dolasiyorlardi. Umud da dans ederek eslik etti kendilerine:)


Visneli tart molasi verdik....mmmmm


Hollanda'da 2000 yilinda kurulan Rituals diye bir magaza var. Icinde envai cesit vucut bakim urunleri, parfumler, kokulu mumlar, havlular, bornozlar satiliyor. Kucuk bir de renkli kozmetik bolumleri var. Benim icin cennet!! Benim yasadigim sehirde bu cumartesi ilk magazasi acildi, ben de elbette kacirmadim acilisi. Acilisa ozel ickiler, kanepeler, mini tatlilar hazirdi. Biz de esimle roze saraplarimizi elimize alip basladik kesfetmeye. Ikimiz de cok begendik. Ben odullu dus kopugunden ve birkac sey daha aldim. Bu markanin Paris, Londra, Amsterdam, Barcelona gibi sehirlerde magazalari var. Rastlarsaniz mutlaka girin, cok guzel!!


Bizim cumartesi aksami gelenegimiz sevgilimle evimizde bir seyler icmek. Her haftasonu baska bir icki seciyoruz. Bu haftasonu sira votkadaydi. Benim favorim esbjerg marka olan. Bu arada Hollanda'nin nasil bir bira cenneti oldugunu gorebilrisiniz. Bira seviyor olmak isterdim ama iyykkk!


Pazar gunu kalkip guzel bir kahvaltidan sonra ikeaya gittik. Taaa bir ay once evimizin banyo dolabinin aynasi benim kafama dusmek suretiyle kirilmisti. Biz de bir aydir banyoyu yenilemeyi dusunuyorduk. Nihayet o mu bu mu derken Ikea'da bir banyo dolap seti begendik ve onu almaya gittik. Yalniz ikeaya gidince asla almak istedigini al ve cik durumu olmuyor malum, bir suru de ivir zivir doldurup geldik. Gitmisken isvec koftesi ve elmali tart yemegi ihmal etmedik.

Ikea donusu de bahcemizde gunesin tadini cikardik.

Siz neler yaptiniz bu haftasonu?

You Might Also Like

5 yorum

  1. Fotoğraflar iştahımı kabarttı resmen, o kozmetik mağazasına da bayıldım! Keyifli bir hafta sonu olmuş ne güzel :) Bunun devamında mimledim ben de seni canım öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ne keyifli bir haftasonu olmuş, herşey çok fena iştah açıcı :))

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. shopaholic en kisa surede cevaplayacagim canim, tesekkur ederiiim:)

    deniz evet bizim icin de oyleydi:) tesekkurler yorumun icin.

    YanıtlaSil
  4. Keyifli bir haftasonu olmus bahar gelince baska neden gerekmiyor mutlu olmak icin hakkaten :) ikea durumuna katiliyorum alinacak seyden baska neler neler aliniyor allahtan bize baya uzak :)

    YanıtlaSil
  5. New York Turca evet kesinlikle sicak hava bile insani mutlu ediyor:) Ikea bize de uzak sayilir ama arada oluyor boyle:)

    YanıtlaSil

Labels