Gunesli Pazar

Pazartesi, Mart 12, 2012





Merhaba

Son haftalarda blog okumaya ve yazmaya karsi bir soguma yasadim itiraf etmeliyim ama bugun bu gidise bir dur demek istedim. Sanirim biktiran kis mevsiminden sonra dun ve bugun tam olarak bahari hissettiren ilik hava beni pozitiflestirdi. Esasinda bugunlerde ufak tefek pekcok seyi oldugundan daha kotuymus gibi dusunup kendimi uzuyorum. Insan degistiremedigi seyler icin dert etmemeli aslinda, kabullenmeli. Bir de mesela degistirebilme imkanim varken yeterince emek vermedigim icin degismeyen seyler var ki o tamamen benim hatam.



Biz haftasonu cumartesi erkenden kendimizi disari attik. Kahvalti, ev icin alisveris, gez dolas derken epey yorulmus sekilde eve donup raki-balik yaptik sevgilimle. Aksaminda da oglumuzu uyutup bizim icin artik klasiklesen eglencemiz poker, guacemala, tortilla cips, bol atistirmalik ve tekila seklinde bol bol kahkaha attik. Cocugumuz oldugu icin yeterince disari cikamiyor olmamiz evde sikintidan patladigimiz anlamina gelmiyor :)



Pazar gununu de genelde oglumuzu mutlu edecek seylere ayiriyoruz. Bu pazar da Umud'u bir ccuk ciftligine goturduk. Cimenlerde yuvarlandi, parkta eglendi, kecileri sevdi, tavuklari kovaladi, ordekleri besledi, kus taklidi yapti....kisaca cok eglendi. Biz de guzel havanin tadini cikardir. Fotograflar iste bu ciftlikte cektiklerimiz...




Herkese muhtesem bir hafta diliyorum.

You Might Also Like

2 yorum

  1. O ordege (kaz mi yoksa) muhabbetle bakan resmini cok sevdim. Ben de bir kinderboerderij'a gitmek istiyorum ama yanimda cocuk olmadan gidersem sapik derler diye cekiniyorum.

    Raki balik bizde de pazar gecesi vardi. Sik disini, bak persembe 18 dereceymis, o gunes bi acsin icin de acilacak.

    Pazar gunu bahceyi temizlerken farkettim ki bitkiler falan tomurcuklanmis, bahar geri donulmez bir sekilde gelmis artik. Temmuz soguklarina kadar rahatiz bundan gayri.

    YanıtlaSil
  2. Ben seviyorum o fotografi:)Zaten dibimden ayrilmadi o kaz nedense:)Madem kinderboerderija gidesin var gel Umud'u goturelim. Evet bizim bahcede de durum ayni valla seviniyorum, yalniz ben hala bahce temizleme isine girismedim her yer yabani ot uff.

    YanıtlaSil

Labels