Asos'tan Ayakkabi Alisverisim

Salı, Mart 13, 2012



Merhaba

Bir sure once Asos'tan bu iki ayakkabiyi siparis etmistim. Ne zamandir detaysiz, sade, nude bir topuklu ayakakabi istiyordum isabet oldu. Fakat o kadar rahatsiz ki anlatamam. Patent ayakkabilar hep biraz sert olur biliyorum ama bu sanki tastan yapilmis gibi, evde birkac kez denedim uc dakika gecmeden firlatip attim. Biraz da kalibi kucuk, sanirim bir numara buyuguyle degistirecegim. Iyi bir fikri mi sizce?




Digeri de bu konyak renkli, modernlestirilmis kovbot botu diyebilecegim botlar. Digerinin aksine inanilmaz rahatlar, topuklu olmasina ragmen hic sikinti yaratmiyor. Pek cok seyle kombinlenebilecek bir parca oldugunu dusunuyorum. Hava biraz daha isindiginda jean sortlarla giymek istiyorum. Simdilik skinny jeanler ve taytlarla da guzel duruyor. Yazin da cicekli elbiselerle giymek gibi bir dusuncem var, bakalim:)




You Might Also Like

6 yorum

  1. Patentler pek açılmıyor yaa :(

    YanıtlaSil
  2. Degistir cnm acilmaz:) hayirli olsun ama operim

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle değiştir dünyanın en rahatsız şeyi o.

    YanıtlaSil
  4. Evet karar verildi hanimlar, degistirecegim bir buyuguyle o da olmazsa vedalasacagim bu ayakkabiyla:)

    YanıtlaSil
  5. Botlar çok güzelmiş canım elbiselerle şortlarla dedin ya hayal ettim resmen ben de burda :) Çok çok güzel olur, güle güle giy :)

    YanıtlaSil

Labels