Orly - Rock The World (Mineral FX Collection)

Pazartesi, Şubat 13, 2012







Ga naar beneden voor het Nederlands

Merhabalar

Birkac haftadir oje postu yoktu belki fark etmissinizdir. Turkiye'den buraya gelirken hani anlatmistim cok fazla valizim vardi ve ben bir kac tanesini el bagaji olarak yanima aldim. Butun yasli Hollandalilar ucuz kis tatili hevesiyle Antalya'ya gelmisti ve beraberce dondugumuzden ucak cok ama cok doluydu.  Konu nereye gidiyor diyebilirsiniz, durun bagliyorum. Neyse biz oglumla bir sirt cantasi, kol cantam, bir el bagaji, Umud'un sirt cantasiyla elimiz kolumuz dolu, saga sola carparak yuruyen bir kutle halinde ilerliyorduk bir de baktim koltuk ustlerinde el bagaji dolaplari ben daha ucaga binmeden dolmus!! Neyse sirt cantamizi, Umud'un sirf cantasini ust dolaba tikistirdim ama elimde hala kol cantam, koccaman bir cekmeli valiz, montlar filan vardi. Bu arada check-in yaptirirken gorevliden yani bos olan bir koltuk rica ettigimi soylemistim, sagolsun kimselere vermemis yanimizi. Cocukla yolculuk yapanlar bilir, cocuk uyuyunca yaninizin bos olmasi pek sukela olur rahat rahat yatirirsiniz. Bir de biz gece ucuyorduk filan o yuzden pek sevindim. Konu hala ojeye gelemedi yalniz... Ne diyorduk he dolaplar doluydu, yanimiz bos. Montlarimizi bos koltuga simdilik koydum. Kol cantami koltugumun altina koydum, o da tamam. El bagajini da bos koltugun altina tikistirirsam bu is de bitti diye dusunup basladim itistirmeye ama oyle bir doldurmusum ki massallah! Zor da olsa yerlesip huzur bulduktan 4 saat sonra ki sabahin 4'unde uykusundan uyandirilmis bir cocuk ve dunya kadar cantayla ucaktan cikmaya cabalayacaktim. Bu sirada basta bahsettigim koltugun altindaki valizi yerinden cikarmaya geldi sira, oraya onu tikistirirken bir de bunun cikarma evresi olacagini dusunmemistim acikcasi. Sinirim tepeme cikmis sekilde zorla cikarmaya calisirken de tam uc tane tirnagimi tam ortasindan kirdim. Hani tirnaklarim uzun da ay kirildi kestim durumum da yok benim. Zaten tirnak uzatmiyorum, kirildi demek etinden ayrildi, tirnak boyumun yarisindan gitti ve ozetle cok cok acidi demek.

Oh nihayet bagladim! Kirik tirnaklarim aciya aciya, saga sola takila takila uc hafta kadar bir surede nihayet kendilerine geldiler de ben de manikur yapip oje surebildim. Sectigim oje de nispeten yeni aldigim bir oje oldu. Orly markasi hep duydugum, gordugum, begendigim ama tecurbe etmedigim bir markaydi. Bu sonbaharda iki koleksiyon birden cikaran bu markadan ben de begendigim birkac rengi aldim. Ilki bu muhtesem renk!

Mora donuk bir kahverengi bazin icinde elmas parcasi gbi isil isil parlayan, muhtesem altin rengi, cam kirigi seklinde isilitilardan olusan nefis bir oje bu. Elinizi cevirdiginiz aciya gore mora yada kahveye donuk gorunebiliyor. Yapisi gayet guzel, cok kolay suruluyor, iki katta yeteri kadar opak gorunuyor. Kocaman bir sisesi var, bu kocaman siseye pek uymayan orta kalinlikta ama kullanisli bir fircasi var. Insan buyuk sise gorunce OPI gibi kalin firca bekliyor. Ben bu fotograflarin ilk dort tanesini kapali alanda, son ikisini ise acik havada cektim.

Bu renkten gecen sene cogu marka yapti. Benim bildigim benzer renkler; Zoya Faye, OPI Rally Pretty Pink, OPI It's My Year. Elinizde bunlardan biri varsa almak cok da mantikli degil sanki.


Sevgiler


Hallo!

Dit is een schitterende warme tint paarsig koper bruin met heel veel gouden shimmers netals diamants! Dit waren alleen twee laagjes, geen topcoat. Deze eerste vier foto's zijn binnen genomen en de rest zijn buiten. Dit was een lak uit de herfstcollectie van 2011. Ik heb nog nooit een Orly uitgeprobeerd maar ik vond heel erg leuk. Als je bijvoorbeeld Zoya Faye, Opi Rally Pretty Pink, Opi It's My Year hebt, dan heb je Rock The World niet nodig. Want ze zijn bijna hetzelfde.


Liefs



You Might Also Like

7 yorum

  1. Aha! Hollandaca! Nerden esti?

    YanıtlaSil
  2. Ay ne bileyim oyle bi yazayim dedim kisa yazi olursa. Yoksa useniyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Yine bir bakima sanslisin Tuguna, birde 2 cocukla, 12 veya 24 saatlik ucuslar yaptigini dusun, yada dusunme bile :)) Tirnaklarina gecmis olsun....

    YanıtlaSil
  4. Allah bilir sen artik Hollandaca yanit da istersin :)El mahkum. Entegrasyonda bir numara maksima ise ikincisi de sensin gozum.

    YanıtlaSil
  5. Merveliuse cok haklisin sizin isiniz daha zor, ben dort saatlik yolculuk sonunda bitmis oluyorum. Ayrica tesekkur ederim:)

    Deniz hahaha yok ayol, aslinda tam tersi, biraz da alistirma olsun diye yazmaya karar verdim. 5 ay Turkiye'de kalinca cok unutmusum acikcasi. Kimse Maxima kadar olamaz:)

    YanıtlaSil
  6. jouw Nederlands is best goed.

    YanıtlaSil

Labels