Neutrogena Pink Grapefruit Peeling ve Yuz Yikama Jeli

Çarşamba, Şubat 01, 2012


Gozenek problemi olan, cok kuru olmayan, normal, karma ve yagliya donuk ciltler icin uygun fiyatli urun arayanlari memnun edecek iki urunden bahsetmek istiyorum. Neutrogena'nin bu serisi gozenek ve sivilcelerle savastigini iddia ediyor. Bu iddiasini yerine getiriyor mu acikcasi emin degilim, peelingi uygulayinca yuz cok guzel ariniyor, puruzsuz ve piril piril oluyor ama bu etki tabi ki kalici degil. Ben peelingi cok sevdim, hatta ikinci tupteyim. Sabahlari makyaj yapmadan once kullanmak ozellikle hosuma gidiyor. Puruzsuz ciltte makyaj daha iyi gorunuyor. Bu urun gunluk peeling olarak geciyor ve hassas ciltler haric bence herkes gunluk kullanabilir. Ben haftada 3-4 kez kesin kullaniyorum gunde bir kez. Bunu kullaninca ayrica bir haftalik peeling kullanmaya da gerek kalmiyor haliyle.

Donusumlu olarak da ayni serinin temizleme jelini denemek istedim ama peeling kadar memnun kalmadim. Aslinda bana bir sikinti cikarmadi ama gozeneklerle savastigini iddia eden bir urun olmasina ragmen yeterince derin temizlemiyor. Bir de yapisi itibariyle hemen yuzununzden akip gidiyor, benim gibi uzun uzun kopukle yuzunu ovalamayi sevenler icin hos degil cunku saniyeler icinde isinizi bitirmeniz gerekiyor. Yani benim icin ortalama bir urun olmaktan oteye gidemedi. Ayrica bence gercekten yagli ciltlere hafif kalir bu urunun arindiriciligi.

Peelingi yeniden almak isterim ama jeli zorda kalmazsam gidip de bir daha alacagimi sanmiyorum. Son olarak fiyatlari pek guzel, tanesi 15 lira civari bir paraya alip deneyebilirsiniz.

You Might Also Like

9 yorum

  1. banada tam tersı etkı yapmıstı yaglı olmayan cıldımı yaglandırmıstı

    YanıtlaSil
  2. peeling'i granulleri ne kadar buyuk? benim cilt uzmanim onlar ciltte mikro-cizikler birakiyor demisti...

    ben dermalogica'nin pirinc ozlu micro daily exfoliantini kullaniyorum. pirinc unundan azicik daha kalin bir yapisi var, ama ele dokup iyice kopurtunce zaten minik granulleri eriyip gidiyor... acikcasi oldukca tuzlu bir fiyati var, ama azicik kullandigim icin uzun gidiyor...

    cok sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. alipta memnun olmayan yok bu iki ürünü ;)) gule gule kullan

    YanıtlaSil
  4. Bendede Peeling´i var, cok begendim desen yalan olur ama begenmedim desemde ürüne yazik ederim, orta seker anlasiyoruz diyelim ; )

    YanıtlaSil
  5. peelingini kullanıyorum ben severek jelini denemedim ama..

    YanıtlaSil
  6. grace bende bir yaglandirma yapmadim acikcasi, sasirdim. birimize iyi eglen sey digerine yaramiyor.

    ayse peelingin granulleri orta boy ve cabuk cozuluyor. ama kesinlikle dermalogicayla yarisamaz, o urunu biliyorum. peeling etkisinin yaninda pirinc icerigi cildi zamanla aydinlatip, renk tonunu duzeltiyor. fiyati disinda hicbir kusuru yok:) bu yalnizca gecici bir arinma sagliyor.

    style m tesekkur ederim:)

    viva evet kotu degil peeling, oyle aman aman etkileyici olmasa da isini guzel yapiyor.

    kozmetik deneyimleri jelini ben yeniden almayacagim, cok etkilemedi beni, deneme bosver:)

    YanıtlaSil
  7. neutrogenanın bu serisini cok seviyorum. aslında neutrogenanın tum yuz yıkama jellerini cok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Her defasında elim gidiyor ama bir türlü emin olamıyorum, alsam mı almasam mı diye...Çünkü cildim karma, kışın da hassaslaşıyor ve kuruyor. Neutrogena Pink Grapefruit Daily Scrub'ı kurutur mu emin olamadım :/

    YanıtlaSil
  9. bence kurutmaz lolita, karma ve yagliya donuk ciltlere oldukca uyar bence ki benim cildim yagli olmamasina, normal-karma olmasina ragmen kurutmuyor.

    YanıtlaSil

Labels