Maybelline One by One Mascara

Cuma, Şubat 17, 2012


Ga naar beneden voor het Nederlands.


Son zamanlarda bu rimeli kullaniyorum ve son soylemem gereken seyi simdi soylemem gerekirse cok memnunum. Ben belki biliyorsunuzdur dolgunluk veren rimelleri tercih ediyorum, bu rimel de onlardan biri. Dolgunluk verirken ayni zamanda kirpikleri tek tek ayirabilmeyi vaad ediyor. Hani dolgunluk veren rimellerdeki yapis yapis olma, topaklanma gibi sorunlar kesinlikle olmuyor. Ben dolgunluk veren rimelleri sevsem de gunluk hayatta cok cok abarti, kalinlasmis rimelleri sevmiyorum. Bu benim sevdigim tarzda orta karar bir dolgunluk veriyor. Soyle de guzel bir tarafi var ki; fazladan sureceginiz katlarla dolgunluk etkisini artirabiliyorsunuz ve hala kirpikleriniz tek tek ayrilmis gorunuyor. Hani bazi rimellerde iki kattan fazla surerseniz her sey mahvolur, buyuk parfumerilerdeki rezalet rimel surmus satis gorevlilerine donersiniz ya iste o gorunum olusmuyor.


Sipsirin pembe-mercan bir kabi, plastik tombik ama pointy bir fircasi var. Makyaj temizleyiciyle de kolaylikla temizleniyor. Fiyati da uygun, her sey cok guzel. Rimel konusunda surekli yeni seyler denemeyi sevmiyor olsam kesinlikle yeniden alirdim.


Afgelopen weken heb ik heel vaak deze mascara gebruikt en heb goede ervaringen met hem gehad. One by one mascara heeft een puntig borsteltje met rubberen haartjes en hij scheidt je wimpers keurig. Deze mascara doet zijn werk perfect, blijf goed zitten, geeft genoeg volume en netjes wimpers. Het verwijderen van de mascara gaat ook heel gemakkelijk met de makeup-remover. Verpakking is ook mooi, deze roze-koraal kleur is echt lief. Deze mascara is niet te duur. Ik vind leuk om nieuwe mascara's uit te proberen, anders zou ik hem weer kopen. 

You Might Also Like

11 yorum

  1. bu rimeli ben de kullandım daha önce :) falsies gibi bu da guzel. ama sımdıye kadar en memnun kaldıgım false lash effect oldu :)

    bakimliyimbakimlisinbakimli.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Gercekten güzel ayiriyormus, süper! : )

    YanıtlaSil
  3. gamze false lash effecti denemedim saniyorum, yazdim aklima:)

    viva tavsiye ederim:)

    duygu guzel ama di mi:) gule gule kullan.

    YanıtlaSil
  4. maybelline rimellerden genel olarak memnunum bunu denemedim ama. şans verebilirim guzel yazı olmuş eline saglık :)

    YanıtlaSil
  5. Zelf heb ik deze ook en hij is echt ontzettend fijn! ziet er bij jou ook erg mooi uit

    YanıtlaSil
  6. kozmetik deneyimleri tavsiye ederim, ben de memnunum maybelline rimellerden. tesekkurler:)

    littlefashiolista dankjewel!

    YanıtlaSil
  7. Ilk firsatta deneyecegim, hazir rimelim bitmisken cok guzel denk geldi bu yazi :) Tesekkurler...

    YanıtlaSil
  8. ne kadar güzel ayırmış...

    YanıtlaSil
  9. aa cok guzelmısss gercı kırpıkler de cok guzel :D
    http://semforever-semforever.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. of course like your web-site however you have to test the spelling on quite a few of your posts.
    A number of them are rife with spelling issues and I find it very troublesome to inform the truth then again I will surely come again again.

    My web page; website ()

    YanıtlaSil

Labels