Look Of The Day: Brrrrr!

Salı, Şubat 07, 2012






Bugunlerde burada sicaklik gunduz -8, gece -15 civari geziniyor. Zorunluluk disinda pek disari cikmiyoruz, cikinca da ben sahsen yorganimi da yanimda goturme istegiyle doluyorum. Haliyle insanin icinden pek bir giyinip suslenmek gelmiyor. Gecenlerde bir yakinimizin evine yemege davetliydik de diz yapmis jean pantolonlarimdan baska bir sey giymem gerekti:) Ben de careyi  kat kat giyinmekte buldum. Iki kat corap, kalin kadife elbise, ustune kazak, fotografta gorunmese de palto-atki-eldiven isinmami sagladi.

Bugunlerde epey yorucu bir donemi atlatmis ve bir yenisine onunde aylar olan biri olarak bol bol tembellik yapiyorum, evimle, oglumla ilgileniyorum, kitap okuyup dizi izliyorum, blog okuyorum, sevgilimle aksamlari sarap keyfi yapiyoruz, yada bir seyler seyrediyoruz. Mutluyum yani... Dinlenmek icin bulabildigim zamanin tadini cikariyorum.

Ailemize yeni bir de minik bebek katildi gecen hafta, heyecanliyiz hepimiz.

Koton Elbise, Zara Kazak, H&M Canta, Asos Bot, Ebay Kolye.

You Might Also Like

15 yorum

  1. bu fotoğrafları nasıl donmadan çektiğini merak ediyorum :) kazağına bayıldım amaa :D

    YanıtlaSil
  2. :) Hahah aslinda gayet donarak cektim ama caktirmiyorum. Tesekkur ederiiim.

    YanıtlaSil
  3. kazak ve çanta çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Kazagin cok guzel cnm:)
    Hosgelmis bebek:)

    YanıtlaSil
  5. Khaleesi cok tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil
  6. Giysileriniz çok sık ama beni meraklandıran minik bebek. Bebek mi bekliyorsunuz? :)

    Gamze

    YanıtlaSil
  7. kazak cok yakısmıs yaa cok begendim uzerinde..

    YanıtlaSil
  8. Gamze tesekkur ederim:) Hayir bebek beklemiyorum, esim dayi oldu da gecen hafta ondan bahsediyorum:)

    Kitty tesekkur ederim canim:)

    YanıtlaSil
  9. Uzun zamandir blogunuzu takip ediyorum, cok eglenceli buluyorum, kanimdaki alisveris istegini hareketlendiriyorsun :))

    YanıtlaSil
  10. Merveilleuse tesekkur ederim ve verdigim alisveris istegi cin ozur dilerim:)

    YanıtlaSil
  11. Elbise kazak hepsi çok şık :)

    Bu arada blogumda hediye çekilişi düzenliyorum, katılmak isterseniz beklerim ;)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel bi kadınsınız sayın yazar, üst başa bakamadım. Allah güzel yaratmış makyaj falan değil doğuştan. Üst başa bakamadım dedim ama o kazaktan lazım bana da. Tam buluyorum o knit denen tipi, plastikten yapılma çıkıyo. Hem knit hem de yüzde yüz pamuk yün vs. olsa alıcam.

    YanıtlaSil
  13. Aa tesekkur ederim, mahcup oldum. Ya duzgun kazak bulmak toplumun kanayan yarasi zaten:P Ben de epey arayip indirimde yakalamistim. Outletlere bir bak istersen hala olabilir.

    YanıtlaSil

Labels