Kitap Alisverisim

Cuma, Şubat 03, 2012


Kapida elinde ayakkabi, allik, parfum, kiyafet vs tasiyan bir kurye gormekten beni daha mutlu eden tek alisveris bicimi, kapida idefixten gelen bir kutu tasiyan kurye gormektir sanirim. Kitap alisverisimin cogunu yillardir idefixten yaparim ve cok cok memnunum. Simdiye kadar hicbir sorun yasamadim. Turkiye'de gecirdigim birkac ayda bol bol turkce kitap okudum, bir de Hollanda'ya evime getirmek icin stok yapmak istedim ve fotografta gordugunuz urunleri aldim. Hollanda''ya kargo oldukca tuzlu oldugu icin bu sekilde Turkiye'ye gidince alip getiriyorum.

Aldiklarima gelirsek:

Sabahattin Ali - Icimizdeki Seytan : Sabahattin Ali gercekten sevdigim bir yazar. Kurk Mantolu Madonna ve Kuyucakli Yusuf kitaplarini okuyup begenmistim. Bunu da okumak istedim.

Husnu Arkan - Mino'nun Siyah Gulu: Husnu Arkan bilmeyenler icin belirtmek gerekirse Ezginin Gunlugu grubuyla yillarca calismis, solo albumleri de olan cok cok degerli bir muzisyen. Benim sanirim onu ya da Ezginin Gunlugu'nu dinlemedigim arka arkaya uc gunum gecmez. Ben sakin, duru sarkilai sevdigim icin, cok severek dinlerim yillardir. Bu kitabi almam icin yazarinin adini gormem yetti ozetle.

David Nicholls - Bir Gun: Sanirim filmi de cekilmis bu kitabin, surukleyici ve romantik bir hikayeye benziyor, bakalim:)

Debbie Macomber - Kucuk Mucizeler Dukkani ve Bir Yumak Mutluluk: Yazarin sanirim kitaplari Turkceye yeni cevrilmis. Bana biraz Maeve Binchy'yi hatirlatti -ki kendisini pek severek okurum, terapi gibi- o nedenle denemek istedim.

Charlaine Harris - Yilin Olusu, Hepimizin Olusu ve Oluler Olusu: Surda bahsettigim Guneyli Vampir Serisinin 4-5 ve 6. kitaplari. E illa ki okuyacaktim!

George R.R Martin - Taht Oyunlari, Krallarin Carpismasi 1-2: Game Of Thrones'u bayila bayila izleyince ikinci sezonu beklerken kitaplari okumamak olmazdi!

Demet Altinyeleklioglu - Altin Cariye Safiye ve Pargali Ile Hatice: Kucuklugumden beri Osmanli Hanedan kadinlarinin buldugum pek cok kitabini okurum. Tarih bilgim cok kotudur ama kim kimin cariyesi, kim kimle ne yapmis isin magazin boyutunu pek iyi bilirim:) Onceden bu yazarin Moskof Cariye Hurrem, Cariyenin Kizi Mihrimah, Cariyenin Gelini Nurbanu kitaplarini da severek okudum. Guzel ve surukleyici hepsi de, benim gibi harem hayati okumayi seviyorsaniz, zaten okumussunuzdur! Ben bu yazarin kitaplari haricinde Ann Chamberline'in Safiye Sultan serisini, Solmaz Kamuran'in Nurbanu ve Kiraze'sini, Collin'in Bir Hurrem Masali kitaplarini da okumustum. Ayni kadinlari farkli hayal gucuyla okumayi seviyorum. Demey Altinyeleklioglu kitaplarinin birden populer olmasinda elbet Muhtesem Yuzyil'in da payi var.

Phillippa Gregory - Oteki Kralica ve Beyaz Kralice: Bu kez Osmanli'dan Ingiliz Monarsisine gidiyoruz :p Ayni yazarin meshuuuur Boleyn Kizi, Bakirenin Asigi, Kralicenin Soytarisi, Mahkum Prenses, Boleyn Mirasi kitaplarini okudum. Bu ikisi ve Kizil Kralice kalmisti okumadigim. Bu ikisini aldim ama Kizil Kraliceyi sepete atmayi unutmusum!! Tudor serisiyle ilgili bir post yapmayi planliyorum usenmezsem.

Benim alisverisim boyleydi. Almak istedigim en az yirmi kitap daha vardi ama malum yuk siniri var ve ben zaten masallah gurbetci ruhunu cok cabuk benimsemisim 75 kilo yukle geldim! Bir dahaki sefere diyorum.

Ben bunlarin henuz hicbirini okumadim. Bu ara biraz yogunlugum var, gecer gecmez okuyacagim. Siz neler okudunuz, okuyorsunuz bu gunlerde?

You Might Also Like

8 yorum

  1. Game Of Thrones neredeyse kitapla birebir aynı. İkinci sezon da 1 nisanda başlıyor. İkinci kitap çok iyi:)

    YanıtlaSil
  2. kucuk mucizeler dukkanı oyle anltıldıgı gibi bi kitap değil
    best seller yazan kıtaplardan sogudum zaten
    iç yüzünü ögrenınce

    kitap alısverısı yapmak g
    gibi yoktur

    YanıtlaSil
  3. harikasın kitap okumak gibisi var mı yahu :)

    YanıtlaSil
  4. Masallah tatlim, güzel kitaplar secmissin! : )

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel kitaplar seçmişsin tatlım, okuduktan sonraki görüşlerini de merakla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  6. shelby ayy ben de cok heyecanla bekliyorum nisani, kitaplarin da cok guzel oldugundan eminim:)

    kkb haklisin kitap alisverisi gbisi yok. bestseller kitaplardan cok irsey beklmemeyi ogrendim ben ama iste vakit gecsin okurken diye aliyorum:)

    butu kesinlikle!

    viva tesekkurler canim:)

    betwinus sagol canim, umarim firsatim olur okuduktan sonra da bahsetmeye.

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,

    Blog sayfanızı iyiki keşfetmişim diyorum. Bana hitap eden şeyleri bir arada görmek hoşuma gitti :)

    Kitapları görünce okuma isteğim daha da artıyor! Özellikle Debbie'nin kitap yorumlarını okuduktan yayımlarsanız çok güzel olur. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Lolita hosgeldin:) blogumu begenmene cok sevindim, vakit bulursam kitaplari okuduktan sonra yorumlayacagim.

    YanıtlaSil

Labels