Indirim Ganimetleri

Pazartesi, Şubat 06, 2012

Kiyafet alisverislerimi sinirlamaya calismaya devam ediyorum. Son bir ayda aldiklarim bu kadar. Iyi gidiyorum bence, ki hepsini indirimden alip cok para vermedigimi dusunursek aferini hak ettim. Ama icimde bastirilamaz bir ayakkabi almak istegi var su ara, bakalim!


Eyfel Kuleli kazak. Pudra rengi fiyongu da ekstra sirinlik nedeni:)



Elbise herrr zaman cok severim ve surekli alirim. Cicekli duvar kagidimla da pek yakisti!



Hayvan baskili ve fularli gomleklere zaafim var!



Puantiye beni hep neselendirir.

Turkiye'den Hollanda'ya donmeden bir gun onceydi sanirim son kez bir Koton'a bakayim demistim, hizlica dolasip indirimden bir kazak, bir elbise, iki de transparan bluz aldim. Konyak rengi ustune siyah kuslu olan bluzu ve baykus desenli elbiseyi fiyati dusmemisken ki ikisi de 80 civariydi sanirim begenmistim ama tasarruf modunda oldugumu hatirlayip vazgecmistim. Sonradan indirimde bulunca affetmedim! Beyaz puantiyeli gomlek de benim sevdigim ve kullanisli buldugum bir tarz olunca hemen aldim. Zaten ben bebe yaka yada bu tarz yakadan fularli bluzlari coook severim. Kazak da ayni anda gozume carpti, epeydir Eyfel Kulesi deseni olan bir kazak istiyordum, hemen kaptim. Bu da indirimdeydi.


Ayni gun annemle dolasirken adini hatirlamadigim yerel bir magazaya girdi annem, bu cizgili kazagi begenip aldim. Cok ucuzdu, annem de aldi ayni desenin biraz daha uzun modelinden. Cok severek giydigimi soylemeliyim:)

Hollanda'ya donunce bir H&M ve Zara turu yaptim. H&M'de hicbir sey begenmedim sasirtici bir sekilde. Indirimler bitmisti, hava -15 dereceyken de baharliklara bakmak icimden hic gelmedi. Fotograftaki hirkayi kayinvalidem ben Turkiye'deyken bana almis hirka giymeyi seviyorum diye, sagolsun.



Zara'ya girerken indirimden bir seyler bulabilecegimi hic sanmiyordum ama epey guzel seyler vardi. Sezonda 30 euroyken begendigim ama magazada bedenini bulamadigim bu iki kazak indirimdeyken magzadaydi, sansliyim sanirim. Bir kremini bir de grisini aldim. Ben yillardir kazak-free yasayan bir insan olarak bu sene kazaklara sardim. Dolabimdaki acigi kapatmaya calisiyorum:)

Siz neler aldiniz bu ara?

You Might Also Like

8 yorum

  1. Hepsi ne güzel, zevkine bayılıyorum :) Güle güle giy canım :) Koton'da ben hiç istediğim gibi bir şey bulamıyorum. Aslında muhtemelen Palladium'daki mağazanın ışığıyla vs ilgili.

    Biliyor musun ben de yıllardır kazak-free yaşadım, hiç sevmem kazakları ama bu sene rahat olanlarına sardım ben de :) Bir tür pazarlama tuzağına mı düştük, ne dersin? :)

    YanıtlaSil
  2. bebe&fular yakalar, puantiyeler, hayvan baskılarına ben de bayılıyorum :) zara kazaklar çok kullanışlı, kremin benzerini mangodan almıştım sürekli giyiyorum. güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. zara kazaklara bayıldım, guzel gunlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  4. zara kazaklar çok güzelmiş güle güle kullan :) koton gömleklere de bayıldım o kadar şıklar ki :)

    YanıtlaSil
  5. Koton'daki indirimler özellikle çok güzel bu aralar! O baykuşlu elbiseyi geçen hafta denedim, her şeyi çok hoşuma gitti ama eteğinin alt kısmında bir yerde ipin takılıp kaçmış olduğunu fark ettim, mecburen bıraktım... Benim yerime de güzel güzel giy :)

    YanıtlaSil
  6. Marjo sagol canim:) Koton'u ben oldu bitti pek seviyorum, kaliplari benim vucut yapima cok uyuyor, tasarimlari ve fiyati da iyi, bence sans ver:)

    Kp sagol canim sen de gule gule giy kazagini, gercekten kullanisli bu tarz kazaklar:)

    Kitty, Butu cook tesekkurler kizlar, daha guzeli sizin olsun.

    Asli ben nerdeyse 3 ay once de koton indiriminden alisveris yapmistim, bu kadar uzun surmesi cidden super. Senle zevkimiz benziyor, ortak parcalar begeniyoruz:)

    YanıtlaSil
  7. Sana çok yakışsa da böyle bebe-yaka kıyafetler bana kesinlikle yakışmıyor, ben daha çok kayık yaka, dökük omuz, salaş insanıyım bu sebeple Koton haram bana, bulamıyorum orada o tarz şeyler:)Ama her parçayı beğendim senin aldığın hele de kuşlu gömlek ve Eifel kazak nefis. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  8. Tia Maria ben de severim aslinda dusuk omuz, salas yakalar filan ama bunlara feci zaafim var, gorunce dayanamiyorum:) Tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil

Labels