Essie School of Hard Rocks (Winter 2011)

Salı, Şubat 28, 2012





Essie'nin bu kis cikardigi koleksiyondan bendeki hic bir renge benzemedigi icin sadece bu ojeyi satin aldim. Bu tarz renklerle cok aram yoktur esasen ama bunu gercekten begendim. Mavi-yesil karisimi renkler benim cilt rengime cok uymuyor ama koyu tonlu bu ojeyi kendimde begendim. Oldukca soft ve guzel bir renk. Kolay kullanilabilir oldugunu dusunuyorum. Sonbahar-kis aylarina da gercekten yakisiyor. Yapisi cok guzel, iki kolay kat yeterliydi.

Dit was een lak uit een van de wintercollectie van 2011. Ik heb allen dit nagellak van deze collectie gekocht. Teal is niet mijn favoriete kleur voor nagellak. Maar dit is echt een super fijne lakje. Twee lagen zijn voldoende, hij dekt goed en droog mooi op.

You Might Also Like

3 yorum

  1. bu renge bayıldım, çok güzelmiş..

    YanıtlaSil
  2. Beğendiğin kadar varmış gerçekten renk çok hoş

    YanıtlaSil
  3. alice evet ben de cok seviyorum:)

    yavruto di mi ama:)

    YanıtlaSil

Labels