Essie Fair Game ( Resort 2011)

Cuma, Şubat 24, 2012






Essienin taa gecen yil ilkbaharda cikardigi resort koleksiyonundan aldigim bu ojeyi yeni deneyebilmis olmama lac puan? Bu koleksiyondan uc oje almistim ve bu sonuncusu. Zaten dort renkten olusuyordu. Essienin resort koleksiyonlari hep guzel olur zaten. Bu renk de gri-mavi karisimi, icinde cok ince gumus isiltilar olan metalik gorunumlu bir oje. Yapisi muhtesem ve oldukca kullanilabilir hos bir renk. Tek katta bile muhtesem bir opak sonuc elde ediliyor, klasik bir Essie olarak cok dayanikli. Bu tarz renkleri sevenlere tavsiye ederim.

Dit was een lak uit een van de lentecollectie van 2011. Ik hou van Resort Collecties van Essie. Ze zijn altijd best!  Ik heb drie nagellakken van deze collectie gekocht . Dit is een metallic lakje. Volgens mij is de kleur goed draagbaar. Het is een kruising tussen blauw en grijs met kleine zilveren shimmers. Deze formule is prachtig, je hebt alleen een laagje nodig. Dit waren twee dunne laagjes. Inmiddels nagellakken van Essie zijn altijd lang houdbaar, zelfs zonder topcoat. Ik wil voor de dames aanraden die op zoek zijn naar nagellak met een lange houdbaarheid en uiteraard naar mooie grijs-blauwe kleur.

You Might Also Like

3 yorum

  1. değişik bir gri çekimdenmi bilmiyorum ama yeşilimsi hoş bir gri çokda yakışmış;)

    çekilişim var bobbibrown seversen beklerim
    http://www.yildizlimakyaj.blogspot.com/2012/02/hediyem.html

    YanıtlaSil
  2. merhaba hollandada yaşamak ve çalışmak istiyorum ne yapmalıyım.bana yardımcı olur musunuz.

    YanıtlaSil
  3. yildiz evet ilginc bir gri ben de seviyorum bu yuzden.

    adsiz kusura bakma gec yazdim cevap ama mail atarsan yardimci olmaya calisirim ama ben de cok bilgili degilim yeni kanunlar hakkinda.

    YanıtlaSil

Labels