Bitirdiklerim - 7

Perşembe, Şubat 02, 2012


Gectigimiz ay yine bol bol cilt bakim urunu bitirdim! Ay bi bitmeyin sevgili cilt bakim urunlerim. Makyaj malzemeleri ise yerinde saymaya devam ediyor, bir rimel haric.

Maybelline Define A Lash Mascara: Cok guzel bir rimeldi, son damlasina kadar kurumadi ve tamamini kullanip bitirdim. Ve kullandigim sure boyunca cok sevdim.

Arko Mango-Mandalina'li El Kremi: Kokusu guzel nemlendirmesi kotuydu, kullandim bitti ama yeniden almam. Zaten brikac urun haric el kremlerini yeniden pek almamm, yeni urunler denemeyi severim.

Dove Invisible Dry Roll-On: Klasik dove kokusuna sahip, kiyafetlerde iz birakmayan bu roll-on'u sevrek kullandim bitirdim, su an Rexona'ya gectim.

Neutrogena Pink Grapefruit Daily Scrub: Dun anlatmistim bu urunu, severek kullandim. Ikinci tupu de actim.

Roc Enydrial Yuz Temizleme Jeli: Bu urunden defalarca bahsettim blogda, favori temizleme jellerimden biri. Ne alsam stresi yasayinca elim buna gidiyor.

Roc Perfection Tonic, Hydra+ Nemlendirciler: Bu urunlerin hepsini cok memnun kalarak kullandim, yeniden alabilecegim kurtarici urunlerden oldular.

Sizde bilanco nasildi ocak ayinda?

You Might Also Like

4 yorum

  1. Bende roc almayi dusunuyorum,memnun olman bana iyi bir tuyo oldu tesekkurler
    :)

    YanıtlaSil
  2. ben yuz temizleme jeli olarak Clinique kullaniyorum. ama memnun degilim. simdi yazini gorunce Roc almaya karar verdim.
    Cupcake tadinda bir gun diliyorum;)
    http://gonchagoncha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Roc hep görüp bir türlü deneyemediğim bir marka memnune kalman iyice aklıma yerleştirdi. Nemlendiricide Victoria's secret'ın vanilla baby'sini tavsiye ediyorum yumuşacık yapıyor elleri ben aldım çok memnun kaldım canım :)

    YanıtlaSil
  4. khaleesi roc benim epey guvendigim bri marka, bir sans verebilirsin:)

    goncha clinique benim cildime cok agir geliyor, gunes kremleri haric cilt bakim urunleri hep bir tahrise neden oldu. roc iyidir:)

    betwinus tesekkurler tavsiye icin canim, vs'den bir siparis vermeyi ne zamandir istiyorum, aklima yazdim tavsiyeni. Roc'un bazi urunlerini sevmesem de genel olarak begendigim bir marka.

    YanıtlaSil

Labels