Pastel Ojeler - 4

Cuma, Ocak 20, 2012

Bu ara yazilar hep ojelerden gidiyor her ne hikmetse! Bilhassa Pastel ojelerden ama birkac gun icinde Hollanda'ya donunce uuzzuuuunca bir sure Pastel filan goremeyecegim malum, o nedenle biraz daha cosabiliriz. Bugun tanitacagim renklerin ucunu de o kadar sevdim ki! Bakalim siz begenecek misiniz...



05 Numara

Cok guzel bir sicak tonlu acik pembe bazin icinde altin isiltilardan olusan seker gibi harika bir oje bu. Pembe oje iyidir guzeldir ama tam icinize sinen tonu bulmak zordur. Sevdigim pembe ojeler listesine dahil ettim bunu gonul rahatligiyla. Bir de Chanel Morning Rose adli ojeyi hatirlatti bana. Ucuz alternatif arayanlar bakabilir. Ben bu fotograflarda uc kat surdum, oldukca ince yapili bir ojeydi.



13 Numara

Kopkoyu fumeye yakin laciverte bir kala duman rengi bir oje bu. Ayna gibi isil isil glossy bir bitisi var. Ben cok cok begendim.



16 Numara
Gri - yesil bir bazin icinde altin ve sampanya rengi isiltilardan olusan pek nefis bir oje bu. Bana biraz Chanel Graphite'i hatirlatti, cok emin degilim.Cok sevdim bu ojeyi, zaten boyle isiltili ojelere zaafim var.

Siz hangisini begendiniz en cok?

You Might Also Like

8 yorum

  1. çok güzel bunlarrr!
    05den istiyorum yarın bakcam :)
    13 de çok güzel gerçi koyu renk süresim kaçtı buaralar ama bulursam alırım:P
    16ysa müthiş bende de var çok sevdimm! çıkarması biraz acılı bi süreç oldu ama o simlerini:(

    YanıtlaSil
  2. ozellıkle 16.sı mukemmel

    YanıtlaSil
  3. 05 i çok sevdim hemen almalıyımmm :) 16 ise bende de var ve ben de bayılıyorum (: güle güle kullan sen de cnm..

    YanıtlaSil
  4. Ilk pempe ojenin rengi
    Chanel Morning Rose`a
    cok benziyor!

    www.laladycosmetics.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. valla ne güzel fikir oldu, teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. 13 numara cok guzel.. ben boyle ısıltılı kullanamıyorum ama bayıldım..

    YanıtlaSil
  7. pinar 05 i kesinlikle tavsiye ederim:) aynen 16 yi cikarmak biraz zor ama napalim artik:)

    grace ben de en cok pnu seviyorum sanirim:)

    cicebebe sagol sen de gule gule kullan:)

    lalady evet evet cok benziyor!

    buket tesekkur ederim:)

    kitty cok tavsiye ederim, yakisacaktir sana da:)

    YanıtlaSil
  8. great colors!
    i love them all
    you have a great blog
    maybe we can follow each other

    kisses from france

    YanıtlaSil

Labels