Pastel Ojeler - 3

Çarşamba, Ocak 11, 2012


Yine bir Pastel oje yazisi daha. Bu markanin ojelerini denemeyi gercekten seviyorum ne yapabilirim! :)


36 Numara: Cok hos bir kiremit rengi bu. Icinde incecik altin rengi isiltilar var, sisesinde cok belirgin bir sekilde gorunen bu isiltilar malesef tirnakta bu kadar gorunur degil. Gunes isiginda birazcik belirgin oluyorlar, o kadar. Yine de ben baz rengi cok sevdim, oldukca guzel ve sonbahara uygun bir oje.


42 Numara: Parlak, hatta hafiften metalik bitisli bir mor! Mor ojeleri seviyorum, bu da hos bir ton.


91 Numara: Pastelin bu kis cikardigi yeni ojelerden biri bu. Cok hafif yesile donuk bir bronz renkte. Altin rengi belirgin isiltilara sahip. Pek cok acidan ben OPI Shimmerry Chic'e benzettim. Bu tonlar bana yakismiyor esasen ama bu ojeyi gercekten sevdim. Metalik, isil isil bir durusu var. Bu ojenin bir de yapisini cok begendim, hic hatasiz kolaylikla suruluyor. Eski Pastel ojelerime gore cok cabuk kuruyor ki bu iyi bir sey, benim Pastel ojelerde en sikinti cektigim konu kuruma sorunuydu, bu hali cok cok iyi.

Diger Pastel oje yazilarim icin buraya ve suraya bakabilirsiniz.

Sevgiler.

You Might Also Like

6 yorum

  1. ben bu renkleri sanırım görmedim, çok hoş görünüyorlar. özellikle 91 için -buraya oje dahil her şeyin geldiği- parfümerinin kapısını aşındırabilirim gibi görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. ozge tavsiye ederim o rengi:)

    kp bulamazsan malum parfumeride, ben sana buralardan bulurum:)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim canım :) 91 yerine 16 numara varmış, onu aldım, renk tanımlama konusunda başarısızım ama çok benziyorlar gibi geldi bana :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ojeler super bi sizin tirnaklarinizsa onlarda super:) blogunuza uyeyim ve takipteyim,bende bloguma beklerim
    Sevgiler
    khaleesistyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. kp evet 16 bende de var:) benziyorlar ama bu daha bronz, o borazcik daha yesil-gri baza sahip duruyor benim tirnaklarimda:) ikisi de guzel bence.

    khaleesi style tesekkurler, hosgeldin. ben de bakacagim senin bloguna, sevgiler:)

    YanıtlaSil

Labels