Pastel 36 + Essence Space Queen Glitter Topcoat

Çarşamba, Ocak 18, 2012



Essence Avrupa'da cok cok sevilen bir market kozmetik markasi. Inanilmaz ucuz, cok seker ambalajlari var ve urun cesitliligi super. Ozellikle oje severler icin cok genis bir tirnak bakim koleksiyonu var. Icinde manikur malzemeleri, ojeler ki renk cesitliligi cok iyi, tirnak susleme malzemeleri, komad diskleri, stamper, tirnak cikartmalari, klasik basecoat ve topcoat, mat, holografik, ya da glitter efekt veren ozel topcoatlar, oje kurutucu....gibi gibi akliniza gelebilecek pek cok sey mevcut. Keske fotograflayip size gostersem bir gun..



Her neyse ben bu sirin markadan sik sik alisveris yapiyorum. Blogumda henuz yer bulmasi da ilginc aslinda. Gecenlerde tanittigim Pastel 36 numarali ojeyi surup bir gun kullandiktan sonra daha isil isil bir oje surmek istedim ama ayni zamanda elimdeki ojeyi de silmek istemedim. Doner istiyorum ama donmesin istiyorum hesabi.. Ben de careyi ustune canim Essence - Space Queen glitter topcoatimi surmekte buldum. Bu topcoat renksiz sayilabilecek kadar dogal bir tirnak rengi bazin icinde altin, turuncu, yesil, mavi, kirmizi, pembe gibi bir suru renk iceren glitterdan olusuyor. Yani istediginiz renk ojenin ustune kullanabilirsiniz. Ustunde quick drying yazmasina pek aldirmamaistim ama gercekten hizli kuruyor. Ayrica Essence ojelerinin 4-free oldugunu ve zararli hicbir madde icermedigini belirtmek isterim.

You Might Also Like

8 yorum

  1. renk cok hos, paril paril ne guzel duruyor:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş :) Siyah oje üzerine de harikalar yaratır bence bu top coat :)

    YanıtlaSil
  3. valla bakınca hıc hos durmuyordu marketlerden alırken ama tırnaklarından mukemmel duruyor :)

    YanıtlaSil
  4. khaleesi ben de ben de:)

    kucuk seyler, bence de:) sevgiler.

    marjocum siyahla da denemeli eveeet, iyi ki fikir verdin:)

    grace bazen bende de rafta hic ilgimi cekmeyen bir seyi baskasinda gorunce begenme durumu oluyor:)

    yorumlar icin tesekkurler.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel böyle simler :) evet essence'in kendileri çok şeker minik minik :)

    YanıtlaSil
  6. Evet ikisinin kullanımı süper olmuş bence de. Bildiğim kadarıyla Pastel de 4-free bir oje zararlı hicbir madde icermiyor. Double zarasız oje:)

    YanıtlaSil

Labels