Pastel 13 + Essence Mystic Mermaid

Çarşamba, Ocak 25, 2012





Crackle ojeler ve glitterlarla cosmus oje markalari benim cok sevdigim holografik ojeleri pek koleksiyonlarina eklemese de bazen guzel seyler bulunabiliyor. Essence'in bu top coati bunlardan biri. Sisesinde cok ozel bir tarafi gorunmuyor, bildigin gumus rengi oje gibi ama cesitli renklerin ustune surunce cok guzel bir holo efekt veriyor. Ben once acik gri bir ojeyle denedim ama sonuc cok hosuma gitmedi. Sonra gecenlerde tanittigim bu koyu gri ojenin ustunde denedim ve gercekten cok begendigim bir kombinasyon oldu. Bu top coati bir de koyu mor ojelerle denemeyi planliyorum. Siz nasil buldunuz?

You Might Also Like

5 yorum

  1. çok çok güzel olmuş :) essence markalı ürünler çok şahane, keşke türkiye'ye gelsee :)

    YanıtlaSil
  2. son resim bana zoya'nin tao ve chanel'in black pearl'unu hatirlatti, cok guzel olmus, gule gule kullanin...

    YanıtlaSil
  3. cok güzel! pastel ojelerden bende alacagim mutlaka türkiyeye gidince, bloglarda gördügüm hepsi güzeldi sanki : D

    YanıtlaSil
  4. çoook güzel olmuş bence ben çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  5. whats next essence tr'ye gelse eminim cok satar gercekten hos bir marka, ozellikle ojeleri.

    ayse begenmene sevindim, tesekkurler:)

    viva evet al kesinlikle ama ben cok stokladim bi tanesi bozulmus:(

    butu cok tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil

Labels