OPI Servin'Up Sparkle - (Serena Williams Glam Slam)

Pazartesi, Ocak 02, 2012


Ben markalarin unlulerle yaptiklari isbirlikleriyle pek ilgilenmiyorum esasen. Gecen yaz ojelerimin ustune surup onlari bazen daha eglenceli hale getirmek icin gumus rengi kocaman glitterlari olan bir top coat seklinde oje istyordum ki tesaduf bunu gorup aldim. Renksiz bir bazin icinde kucuklu buyuklu bir suru isil isil, gumus rengi, eglenceli glitterlardabn olusan bi oje tam istedigim gibi cikti. Tek basina kullanmak anlamsiz ama renkli ojelerin ustunde gayet basarili bence.


Pastel 71 uzerine..


Pastel 35 uzerine..


Essie Nice Is Nice ustune..

You Might Also Like

3 yorum

  1. senin oje postlarina bayiliyorum.Ince zevkinin de hastasiyim ;)

    Lilaya cok yakismis bence :)

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederim serrose'cum:) ben de en cok lilanin ustunde begendim ;)

    YanıtlaSil
  3. çoook güzel olmuş bence :)

    YanıtlaSil

Labels