Mini Kozmetik Alisverisi

Pazartesi, Ocak 09, 2012


Sanirim tarihimde magaza gezmeye ya da herhangi bir sey almaya ciktigimda gavurlarin drugstore dedigi bizdeki parfumerilere girmeden eve dondugum gorulmemistir. Cok seviyorum ucuz ucuz toplayip getirmeyi. Birkac gun once nemlendiricim bitmisti ben de Cosmetica'ya ugradim.Bir suredir kullandigim Roc nemlendiriciden alacaktim fakat benim istedigim seri kalmamisti ben de hakkimi baska seylere harcadim. Bakalim neler var...

Nivea Pure&Natural Nemlendirici: E Roc kalmadi diye nemlendiricisiz kalacak degildim. Bir suredir basariyla suren ekonomik cilt bakim urunleri kullanma aliskanligim devam ediyor. Nivea'dan herhangi bir cilt bakim urunu denemisligim yoktu. Bu nemlendiriciye uzerindeki alkolsuz, parabensiz, silikonsuz, mineral yag ve renklendirici icermez ibareleri sayesinde birden guven duydum ve denemek istedim. Ben zaten 50 ml bir nemlendiriciyi gece-gunduz kullandigimda bir ayda bitiriyorum en gec, vasatsa bile bir ay katlanirim dedim:) Birkac gundur kullaniyorum ve soyleyebilirim ki hiiic fena degil. Minicik bir miktar tum yuze yetiyor, agir hissettirmiyor, gozeneklere dolmuyor, benim ozellikle agiz cevrem cok kurur ama mesela alnim daha yaglidir. Alnimi yagli hissettirmeden, ayni anda agiz cevremi nemlendiriyor. Ilk surdugumde bir sure emilmiyor ve islak islak hissettiriyor, bunu sevmedim ama cok problem degil, on dakika bekleyince ciltle butunlesiyor. Sonuc olarak 25 tl verdigim bir nemlendiriciden zaten baska da bir sey beklemedigim icin, aldigima hic pisman olmadim. Bu ara cildim normal-karma oldugundan normal-karma ciltler icin olani sectim.

Neutrogena Pink Grapefruit Peeling ve Yuz Yikama Jeli: Bu serinin peelingini zaten bir suredir kullaniyordum ve cok memnunum. Ben de hazir temizleyicim bitmek uzereyken temizleyicimi de bu seriden alayim dedim. Hazir gitmisken peelingi de stokladim. Bunlarla ilgili detayli post yapacagim.

Neutrogena Vucut Kremi: Bu kremi o kadar seviyorum ki! Kokusuz ve kolay kullanilir bir sisede olmasina bayiliyorum.Daha onceden de bir sise bitirmistim. Bu kolay emilen versiyonu.

Wellaflex Sac Kopugu: Benim gibi dalgali saclilar genelde ellerinin altinda dalgalarini duzgunlestirecek sekillendiriciler bulundururlar. Ben de krem sekillendirici, kopuk vs hep alirim. Kopukte favorim yok, bittikce kafama gore aliyorum. Bu kez bunu attim sepete.

Rexona Roll-on: Marjo cok memnun oldugunu soylemisti, denemek istedim.

Hobby Narli Krem: Bana el kremi dayanmaz, cantamda, sagda, solda pek cok el kremim vardir. Favorim yok, yeni urunler denemeyi seviyorum. Bunu daha once denememistim kokusunu cok sevdim.

Maybelline One By One Mascara: Maybelline yeni rimel cikarir da ben denemeden durur muyum? Bir sure kullaninca yorumlarimi yazacagim detayli.

Sizin market kozmetikleriyle araniz nasil? Yada bu urunlerden kullandiklariniz var mi?

Sevgiler.

You Might Also Like

11 yorum

  1. umarım memnun kalırsın roll-on'dan :) ne zamandır watsons ya da gratis yapmadım, bu yazıyı görünce resmen canım çekti ya :D

    YanıtlaSil
  2. niveanın nemlendiricisinden ben de çok memnun kaldım ! :)

    YanıtlaSil
  3. Memnun kalacagima inaniyorum Marjocum:) Benim de eger bir sure ugramazsam canim cekiyor:)

    Minder ben de simdilik sevdim, bakalim biraz daha kullaninca ne olacak.

    YanıtlaSil
  4. Neutrogena'nın kolay emilmeyen diğeri nasıl, hiç mi emilmiyor peki?:) Benim cildim çok kuru deneyeyim diyorm.

    YanıtlaSil
  5. Tia Maria bu birazcik daha hafif digerine gore, o da elbet nihayetinde emiliyor ama daha yogun bir nem sagliyor. Cok kuru ciltliysen digerini daha cok seversin bence, o daha uzun sure nemli hissettiriyordu. Bir daha ben yine zor emileni alicam:)

    YanıtlaSil
  6. neutrogena pleeng çok güzel ben yarıladım bile,her sabah düzenli kullanıyorum kokusuda harika..hobby ürünleri bana hiç gelmiyor,hiç bir ürününü almıtorum artık,onun dışındaki tüm ürünler harika,bence cilt bakımı için çok pahalı ürünlere ihtiyaç yok önemli olan cilt tipine uygun tonik,nemlendirici ve maskeler kullanmak.cilt bakım uzmanları bile en kötü nemlendiriciyi kullanmak hiç kullanmamaktan iyidir diyorlar,sende güle güle kullan cicilerini...

    YanıtlaSil
  7. canim sen artik Turkiye`de misin bir sey mi kacirdim ben?

    YanıtlaSil
  8. yeliz ben de elimdekini bitirmek uzereyim de yedekledim hemen:) bence de oldukca guzel. ben uzun yillar oldukca pahali bir marka kullandim cunku cildim sorunluydu, o sorunlari astiktan sonra nemlendirip temizlesem yeter diye dusundum. bir de daha genc yasta cok ciddi urunlere cildi alistirirsam 30dan sonra neyle tatmin edicem dedim:)

    serrosecum ben birkac aydir turkiyedeydim ama donuyorum artik iki haftaya evime:)

    YanıtlaSil
  9. Neutrogene'lari da mi turkiyeden aldin? ben de seviniyordum hollanda da da artik varmis diye.

    YanıtlaSil
  10. evet onlari da tr'den aldim. hollanda'da satilmiyor olmasi cok sinir!

    YanıtlaSil
  11. Ben cok iyi hatirliyorum bir kac sene once satiliyordu ama nedense artik Hollandada satilmiyor.

    YanıtlaSil

Labels