Izledigim Yeni Diziler

Pazar, Ocak 01, 2012

Ben dizi izlemeyi malum pek bir severim. Kucagimda laptopim, sevdigim dizileri izlemek beni cok eglendirir:) Bu sezon basinda baslayan dizilere soyle bir goz attigimda ilgimi ceken uc bes tanesini radarima aldim, simdi sizlere onlardan bahsetmek istiyorum kisa kisa. Belki yeni bir dizi ihtiyacinda olanlar vardir.





Hart OF Dixie: Rachel Bilson dizi cekiyor diye duydugumda zaten cok heyecanlanmis ve sevinmistim. The OC'den beri pek sever ve begenirim kendisini. Dizi de neyse ki sirf oyuncuyu seviyorum diye keyif almadan izleyecegim bir dizi cikmadi. Oldukca sevdim. Konusu soyle ki; Rachel Bilson'in canlandirdigi Zoe Hart isimli doktorumuz tam bir New Yorker olarak hayatini surdurmekteyken, egitimine devam etmek icin gereken bursu bir turlu alamaz ve mezun oldugu gun kendisine guneyde minicik bir kasaba olan Bluebell'de calismak uzere is teklifi eden Harley Wilkes'in teklifini istemeyerek de olsa kabul etmek zorunda kalir. Kasabaya gittiginde Harley Wilkes'in coktan vefat etmis oldugunu ve simdi heyecaninizi kacirmamak adina soylemedigim bir baska gercegi ogrenir. Calisacagi klinigi paylasacagi doktor ve onun kizi basta olmak uzere pek bir kimseyle anlasamaz, kasaba hayatina yabancilik ceker am aayni zamanda da basina pek cok komik aksilik gelir. Dizideki karakterlerin hepsi cok sevimli ve sicak, hikaye inanilmaz keyifli, goruntuler, kiyafetler, atmosfer pek guzel. Bu diziyi izlemek beni cok mutlu ediyor, resmen keyif veriyor bana terapi gibi. Komedi kesinlikle degil ama cok eglenceli. Su an tatile girdi, birkac haftaya geri donecek ve ben heyecanla bekliyorum.




Revenge: Hakkinda pek bir sey duymadan izlemeye basladim ama gayet sevdim. Adindan anlasilacagi gibi tam bir intikam oykusu. Gencecik bir kiz olan Amanda Spark yillar sonra babasini iftiralarla hapse ve ordan da olume gondermis bir grup zengin guruhun arasina ismini Emily Thorne olarak degistirerek geri doner ve tek tek her birinden babasinin intikamini alir. Tabi aksakliklar, terslikler vs de olabilir ki iyice heyecanlanalim. Dizideki kadinlar pek guzel, beyler pek yakisikli. Evler, arabalar, kiyafetler, pabuclar nefis. Bu acidan tam bir gorsel solen:) Ozelikle basrol kizimizin yazlik evine ba-yi-li-yorum. Bu dizi de simdi noel arasinda, dondugunde yine izlemeye devam edecegim.





The Secret Circle: Birkac senedir vampirler-kurtadamlar senaristleri epey mesgul etti malum. Bu kez sira cadilarda. Gizemli bir sekilde annesini kaybeden Cassie anneannesinin yanina yerlesir ve bir grup gencten cadi oldugunu ve onlarin topluluguna bagli oldugunu ogrenir. Teenagelerin caprasik gonul iliskileri, oyuncularin kotulugu ve konunun surukleyici olmamasi beni bu diziyi 7-8 bolumden sonra izlemekten alikoydu. Tatilde ama donunce devam etmeyecegim, fazlaca yaslandim ben bu 16 yas oykuleri icin.




Terra Nova: JJ Abrams dizi yapmis denince insan illa bir izliyor. Elimizde Lost ve Fringe gibi guzellikler var malum. Ben de herkes gibi bu diziden cok sey beklemistim ama biraz beklentimin altinda kaldi. Konusu kisaca 2149 yilinda dunyanin tum kaynaklari tukenmis, havada nerdeyse hic oksijen kalmamistir. Bu durumlardan oturu nufus kontrol altinda tutulmak istenir ve en fazla iki cocuk yapma sinirlamasi getirilir. Bilmedigimiz bir nedenden oturu Shannon ailesi ucuncu bir cocugu yapar ve bunu herkesten gizlemeye calisirken yakalanir. Ailenin babasi kucuk kizi polise teslim etmemek icin direnir, polise saldirir ve hapse girer. Bir taraftan dunya tukenmenin esiginde oldugundan cok gelismis teknolojiden yararlanilir ve zaman-mekan arasinda ufak bir aciklik kesfedilir. Bunun anlami baska bir paralel evrene gecilebilecegidir. Ve dunyanin daha hic hasar gormedigi zaman olan 85 milyon yil oncesi olan dinozor cagina acilan portal yardimiyla halktan secilen insanlar sayili bir sekilde ara ara yavas yavas gonderilir. Shannon ailesinin doktor olan annesi adi Terra Nova yani yeni dunya olan bu yeni yerde calisma teklifi alir. Bu insanca yasamak icin buyuk bir firsattir ama hapisteki kocasini ve ucuncu cocugunu geride birakmasi sart kosulur. Bundan sonrasi Shannon'larin hep birlikte Terra Nova'ya gecme cabasi ve ardindan orada yasadiklari ilginc deneyimler olarak ozetlenebilir. Ben simdilik 6 bolum izledim, elimde 7 bolum daha var. Gectigimiz haftalarda sezon finali yapti bu dizi ve ikinci sezonun ne zaman baslayacagi heniz belli degil. Ben basta dedigim gibi cok etkilenmedim, fena da bulmadim yalniz. Izleyecek bir sey bulamadigim zamanlar kalan 7 bolumu de izlerim. Ikinci sezona dvam edip etmeyecegime de o zaman karar verecegim. 


Bunlar disinda bu sezon baslayan diziler icinde Person Of Interes, Ringer, Homeland gibi yapimlar da ilgimi cekti ama izleyecek vaktim hic yok ne yazik ki...Siz neler izliyorsunuz bu sezon?

You Might Also Like

7 yorum

  1. çok mutlu oluyorum dizicileri gördükçe :)çok güzel bir yazı olmuş. benim favorilerim klasik desperate housewives, chuck, fringe ve the killing( başlasa artık) bir de big c var izlemediyseniz tavsiye ederim yeni sezonu başlar yakında cok şirin bir yetişkin dizisi.
    bir de boş vakitlerde dr house izliyorum vakit geçsin maksat 4. sezona geldim.

    terra nova benim için hayal kırıklıgı oldu neler cıkardı o konudan halbuki.

    hart of dixie yi merak ediyordum başlayayım bari bakalım sevecek miyim

    YanıtlaSil
  2. Hart of Dixie'yi merak ettim, izleyeceğim :) Ben dizi konusunda çok yenilikçi sayılmam, köklü ve sağlam yapımları bulup onları en baştan izlemeyi tercih ediyorum genelde. Bu sezon New Girl'ü izledim ama, 20 dklık, eğlenceli vakit geçirebileceğiniz klasik bir amerikan komedisi. Zoey Deschanel'i çok beğenirim, karakteri Jess'in 3 erkekle birlikte yaşamaya karar verdiği andan itibaren yaşadığı maceraları anlatıyor :)

    YanıtlaSil
  3. Canim nerden izledigini bana yazabilirmisin lütfen? Rachel Bilson´un dizisini ve Revenge i merak ettim, bende bakarim : )

    Bende Vampire Diaries i izledim bu sene cok severek, dizi olarak baska begendigim birsey fazla olmadi maalesef : )

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,

    "Game of thrones" super bir dizi...ilk sezon bitti, ikincisi nisanda basliyacakmis. Ben kitaplari okuyorum simdi, bekleyemedim!

    B.

    YanıtlaSil
  5. kozmetik deneyimleri sen de mi dizicisin:) harika! dh ve chuck'i gecen sezona kadar duzenliizledim ama artik sikilip biraktim. dh hala hosuma gidiyor ama coook uzun surdu yeter:) chck ilk iki sezon pek severdim ama sonra hosuma gitmemeye basladi. fring'i hala cok severek izliyorum ben de.

    kp benim de duzenli izledigim koklu yapimlar var ama yenilere de sans veriyorum bazi bazi. hart of dixie'yi tavsiye ederim umarim seversin.

    viva ben yabancidiziizle.com'dan izliyorum. eskiden indirirdim ama artik o kadar cok dizi izliyorum ki indir indir bitmiyor, su an izle kurtul yonetimdenyim:) iki diziyi de tavsiye ederim, umarim seversin. vampire diaries'i ben de pek severek izliyorum:)

    adsiz hiii game of thrones diyorsun! bayiliyorum ben ona. su an favori dizim kesinlikle. bu listeye gecen sene basladigi icin almadim ama cok severek izledim ve nisan gelsin diye bekliyorum. kitaplarini ben de aldim ama henuz okumuyorum, evime donunce genis genis okuyacagim:)

    YanıtlaSil
  6. Canim cok sagol tavsiyen icin, cok öptüm! ♥ : )

    YanıtlaSil
  7. revenge ben de izliyodum ara vermıstım
    listeme ekledım hepsini
    hazır tatılede gırmıskrn

    YanıtlaSil

Labels