Hediye: China Glaze ve Pastel Ojeler

Pazar, Ocak 15, 2012



Merhaba

Ara ara yaptigim cekmece bosaltma operasyonlarinda genellikle elimdeki urunleri etrafimdakilere verirdim. Bugun yine benzer bir durum yasarken neden bu kez takipcilerime hediye vermiyorum ki dedim kendi kendime ve iste burdayim:)

China Glaze Recycle, Sugar High, Going My Way, Re-Fresh Mint ojelerle Pastel 42, 57, 59, 65 numarali ojeleri hediye etmek istiyorum. Cekilise katilmak icin;

Blogumu takip etmeniz, bu yaziya yorum birakmaniz bir de usenmezseniz twitter hesabiniz varsa bu cekilisi duyurmaniz yeterli. Adsiz yorumlari dikkate almayacagim. 19 ocak persembe gece yorum birakma isi sona erecek, ben de cuma kazanani random.org ile belirleyecegim. Hepsi bu kadar.

Sevgiler:)

You Might Also Like

32 yorum

  1. Sırf recycle için bile katılmış olabilirim:) senelerdir gözüm vardı umarım benim olur:)

    YanıtlaSil
  2. Canım izleyicin oldum, twitterımda da duyurdum.

    https://twitter.com/#!/merimania/status/158627329642475520

    ojeler çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. china glaze ojeleri denemeyi çok çok çok istiyorum! o yüzden ben varım :) recycle ve bugüne kadar hiç ama hiç karşılaşmadığım bir ton olan going my way'i çok merak ediyorum :D ne kadar şanslıyım bilinmez tabi..

    (çok uzun süredir takipçinim zaten)

    YanıtlaSil
  4. Haydi bakalım kime çıkacak?

    YanıtlaSil
  5. blogunu sürekli takip ediyorum canım,konu oje olunca bende kayıtsız kalamadım hemen katılayım dedim:)
    ozge_1981@hotmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Merhaba!
    İzleyicinim :) twitter hesabımdada duyurdum :) LimonFizz hesabım.
    Teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
  7. Selam !
    İzleyicinim.
    e-mailim: senem_erk@hotmail.com
    Herkese bol şans! :))

    YanıtlaSil
  8. benim olsunnnn, benimmmm :)

    YanıtlaSil
  9. izleyicinim. Çekiliş çok güzel olmuş, çıkan kişiye şimdiden hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, ben de katılmak isterim. Sevgiler! :)

    YanıtlaSil
  11. blogu izliyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. blogunu izliyordum hala da devam ediyorum :)
    https://twitter.com/#!/ojesandigi
    twitter hesabımda duyurumu yaptım
    inşallah çıkar da china glaze deneme fırsatını bir kez daha tadarım :))

    YanıtlaSil
  13. ayyy ne güzel ciciler bunlar.
    China Glaze ojelerle tanışma fırsatı. Umarım şanslıyımdır.izleyicin oldum.
    Twitter ım malesef yok.

    YanıtlaSil
  14. mrb izleyicinim
    facede duyurdum twit yok
    ELF_AHMT@HOTMAİL.COM

    YanıtlaSil
  15. İzleyicinim zaten canım :)
    http://t.co/mC3Cffdp
    www.nzlsyn.blogspot.com
    Ben de seni bekliyorummm!
    nasli_@sagocuyuz.com

    YanıtlaSil
  16. Bana çıkmaz diye blog çekilişlerine katılıyorum ama bu ojelere kayıtsız kalamadım blogunu izliyorum twitter da da duyurdum https://twitter.com/#!/zeeehoo/status/158815969521844225

    YanıtlaSil
  17. merhaba,izleyicinim ojelerin renklerini çok beğendim.Umarım benim olurlar.Sevgiler...

    visnelihayat@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. Merhaba, oje bağımlısı olarak bu çekilşe kayıtsız kalamadım. :) Blogunu reader üzerinden düzenli olarak takip ediyorum. Yazılarını beğenerek okuyorum. Ama çekiliş vesilesiyle izleyicin olacak da ekledim.. :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. Merhaba, Angie rumuzuyla blogunuzu zaten izliyordum. =) Şüphesiz ki China Glaze'ler beni de cezbetti ve şansımı denemek istiyorum.
    Sevgilerimle,
    =)

    YanıtlaSil
  20. bende varım desem:)

    yildiz111@hotmail.com

    yildizlimakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. Hiç şanslı değilimdir ama belki bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  22. izleyicinim bol şans herkese

    YanıtlaSil
  23. Çok güzel ojelerr :)
    http://sevdanindunyasi.blogspot.com/2012/01/ocak-ay-cekilisleri-1.html
    Bana çıksınnn n'olurrr :)

    YanıtlaSil
  24. Bizde geldik;)diwiiitiiim yok ;)izleyiciniz bize de uğra ;)
    http://coco-jelly.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  25. ciddi olamazsın istediğim bütün renkler var burda :D umarım ben kazanırım şansım bu sefer dönsün istiyorum :D
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. şartlar tamamm : https://twitter.com/#!/AliceInShop =)

    YanıtlaSil
  27. finallere çalışmaktan kafayı yedim artık.ara vermişken blogunda bu güzel çekilişi gördüm
    izleyicinim
    umarım şanslıyımdır çünkü o renklere ba yıl dım ^^

    sedauzunn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. izleyiciniz oldum. umarım hediyeler benim olur :) blogumda da duyurdum.
    http://sosyetepazarimm.blogspot.com/2012/01/tuguna-hediye-oje-cekilisi.html

    selda akçay
    sosyetepazarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. merhabalar benm blogum facem yok ama senn takipçinim blogun ve hediye harika izleyicin oldum sevgiler...

    kübra baştuğ
    mavimorlacivert@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. Merhaba.Şu China Glaze ojeleri çooook merak ediyorum.Ne güzel olur bana çıksa :)

    YanıtlaSil
  31. tugunacim cok iyi dusunmussun. umarim talihliler renkleri begenir.

    YanıtlaSil

Labels